کد خبر: ۳۹۶۱۲۰
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹

قلعه‌نویی: خوشحالم اما به خاطر برخی رفتارها افسوس می‌خورم

سرمربی تراکتورسازی می‌گوید به خاطر برد تیمش خوشحال است اما به خاطر رفتارهایی که در فولادشهر رخ داد افسوس می‌خورد.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر قلعه‌نویی امشب پس از برتری تیمش مقابل تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: باید یکسری مسائل را امشب بگویم که ربطی به من ندارد. مجموعه ذوب‌آهن از مدیرعامل، مربی و بازیکنان همه عالی هستند و توانستند طی دو سال سه جام را به دست بیاورند. اما یک سری بی‌اخلاقی‌ها و رفتارهایی در این فوتبال است که بسیار جای تأسف دارد.

وی در مورد عملکرد رسانه‌ها گفت: خدا لعنت کند آن میکروفون‌ها و قلم‌هایی را که به خاطر خودشان این فوتبال را تخریب می‌کنند. از بردم خوشحالم اما به خاطر این رفتارهایی که امروز در ورزشگاه فولادشهر دیدم افسوس می‌خورم.

قلعه‌نویی: خوشحالم اما به خاطر برخی رفتارها افسوس می‌خورم

قلعه نویی افزود: در فصل جدید و پس از شش بازی تیم ذوب‌آهن به معنای واقعی توانست تراکتورسازی را تحت فشار قرار بدهد. افسوس واقعاً دلم می‌سوزد برای این باشگاهی که با پیکره خوبی که دارد و جوانان آینده‌دار باید متحمل چنین رفتارهایی شود. امیدوارم در آینده فوتبال اخلاق‌مدار و معرفت‌گرایی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال تراکتورسازی شانس آورده است که در دقیقه ۹۲ دروازه خود را بازشده ندیده است، افزود: هافبک‌های ذوب‌آهن به خوبی توانستند توپ را میانه زمین به گردش دربیاورند و البته بازیکنان ما نیز در این بازی جنگیدند. تیم ذوب‌آهن در این بازی موقعیت زیادی نداشت اما به بهترین نحو پرس می‌کرد و بازی را به جریان درمی‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم روزی در این فوتبال برسد که همگی بتوانیم از آن لذت ببریم.

سرمربی تیم تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که شما روی دو بازیکن خود ادینیو و کرارجاسم حساب زیادی کرده بوده‌اید و آیا آن‌ها توانسته بودند نظر شما را جلب کنند گفت: در مجموع در این بازی تحت فشار بودیم و بازی درگیرانه‌ای داشتیم. جاسم کرار زانو درد داشت و به همین خاطر نیمه دوم او را تعویض کردیم. ادینیو هم بازیکنی که ما می‌شناخته ایم نبوده اما می‌دانم که در آینده به ما بیشتر کمک خواهد کرد و بهتر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی در مورد اینکه تیم‌های مدعی قهرمانی را چه تیم‌هایی می‌داند افزود: الان زود است که بخواهیم عیار تیم‌ها را مشخص کنیم چرا که تیم‌ها نتوانستند به صورت متداول بازی کنند و هر از چند گاهی تعطیلی در لیگ داشتیم. از این خوشحالم که توانسته ایم به صدر جدول بیاییم اما فردا این خوشحالی فراموش خواهد شد و به بازی با سیاه‌جامگان فکر خواهیم کرد و بعد از این بازی نیز به تعطیلی فکر می کنیم.

قلعه نوعی در خصوص داربی گفت: ترجیح می‌دهم درباره جایی که مسئولیت ندارم حرف نزنم اما امیدوارم که بازی تاکتیکی باشد و هرکسی به پای این داربی می‌نشیند لذت ببرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین