کد خبر: ۳۹۶۱۶۸
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

آغاز بکار اولین جشنواره ملی فطیر در مشگین‌شهر

اولین جشنواره ملی فطیر در منطقه گردشگری نور سبلان بزرگترین پل معلق خاورمیانه آغاز بکار کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
در این مراسم امامی فرماندار مشگین شهر با اشاره به افزایش سه برابری گردشگران و مسافران در شهرستان مشگین شهر افزود: در چند سال اخیر این شهرستان توانسته با برگزاری جشنواره‌های مختلف و افتتاح زیرساخت‌های حوزه گردشگری به بام گردشگری ایران و شهر بهشت معروف شود.

به گزارش  ایسنا، در مراسمی که عصر امروز در منطقه زیبای گردشگری نور سبلان در مشگین‌شهر برگزار شد بسیاری از علاقمندان، گردشگران و مسافران با ورود به این منطقه و حضور در این جشنواره با برنامه‌های متنوع سعی کردند تا از پل معلق مشگین‌شهر که به عنوان بزرگترین پل معلق خاورمیانه است، دیدن کنند.

وی با بیان اینکه افتتاح پل معلق در این شهرستان از سال گذشته توانسته نبض گردشگری این شهر را به جریان بیندازد، گفت: ا باید نظیر این فضاهای گردشگری در مشگین‌شهر افزایش یابد بطوریکه در این راستا از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت همه جانبه انجام می دهیم.

 امامی یادآور شد: امروز همه مسافرانی که به استان اردبیل سفر می کنند نمیتوانند منکر زیبایی ها و پتانسیل های این شهرستان شوند بطوریکه وجود وجود آب‌گرم‌های متعدد همچون قوتورسویی، داغ‌ترین آب‌گرم دنیا قینرجه و ده‌ها آب‌گرم سنتی و مدرن در مشگین‌شهر سعی می‌کنند از این ظرفیت بیشتر استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، این جشنواره با هدف ثبت ملی فطیر در مشگین شهر با حضور مردم مشگین شهر وصدها گردشگر و برنامه‌های مختلفی نظیر موسیقی، نمایش، شعرخوانی، برنامه‌های آیینی و سنتی برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین