کد خبر: ۳۹۶۳۲۶
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶

آغاز ثبت نام قطعی زائران اربعین از فردا

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام قطعی زائران اربعین حسینی از فردا در سایت سازمان حج و زیارت آغاز می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام قطعی زائران اربعین حسینی از فردا در سایت سازمان حج و زیارت آغاز می شود.
وی شاهرود افزود: زائران متقاضی زیارت اربعین که پیش ثبت نام کرده اند برای ثبت نام قطعی از فردا شنبه (۲۷ شهریور) به سایت سازمان حج و زیارت ( سماح) مراجعه و با پرداخت وجه درخواستی ثبت نام خود را قطعی کنند .

سعید اوحدی افزود: تعداد ثبت نام زائران اربعین از مرز ۱۶۰ هزار نفر عبور کرده و پیش بینی می شود پذیرای دو میلیون زائر باشیم.

اوحدی گفت: صدور ویزا از اول مهر ماه آغاز می شود  و از نیمه مهر هم کنسولگری عراق در ۱۲ نقطه کشورمان مستقر خواهد شد و هیچ مشکلی در خصوص صدور ویزا نخواهد بود.

رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص استقرار موکب های کشورمان در مسیر مراسم اربعین هم گفت: مسئولیت استقرار موکب ها با ستاد بازسازی عتبات است و خیران متقاضی مشارکت در پذیرای زائران اربعین می توانند به شماره حساب این ستاد کمکهای خود را واریز کنند.

اوحدی افزود : امسال پنج موکب به یاد و نام شهدای مظلوم منا برپا خواهد شد که شامل سه موکب در مرزهای مهران، چزابه و شلمچه و دو موکب در کربلا و نجف است.

اوحدی در خصوص وضعیت حج تمتع سال آینده هم گفت: مقام معظم رهبری مطالباتی را مطرح و تاکید کردند  باید جهان اسلام  از این خواب سنگین بیدار شوند و رفتار  عربستان تغییر کند و شاهد حج ابراهیمی باشیم .

وی افزود : تا امروز عربستان یک عذرخواهی نکرده است و مسئولیت را نپذیرفته و با دروغ پردازی و پولهای حرام به دنبال فضا سازی تبلیغاتی هستند و امیدواریم شاهد حجی که بنا به فرموده مقام مظعم رهبری مظهر شکوه، عزت عظمت و معنویت و کرامت و عزت زائر است باشیم.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهید مجید یونسیان از شهدای فاجعه منا به شاهرود آمده بود .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین