کد خبر: ۳۹۶۵۶۳
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹

فهرست جدید «ممنوع‌ از آنتن»‌های تلویزیون

یک گزارشگر فوتبال، یک مجری، یک گزارشگر اتومبیلرانی و البته یک گزارشگر بسکتبال، این‌روزها دور از آنتن هستند!
آفتاب‌‌نیوز :
حاشیه های بوجود آمده در المپیک و جام ملت‌های اروپا سبب شده تا تعدادی از مجری ها و گزارشگران تلویزیون اجازه رفتن روی آنتن را نداشته باشند. علیرضا علیفر بی شک در صدر لیست غایبین حاضر است. او بعد از ماجرای امیر دولاب، مدتی در یورو گزارش کرد و با همه اشتباهات و انتقادهایی که به کارش بود، توانست یکی از سه نفر برتر نظرسنجی بهترین گزارشگران تلویزیون باشد. البته به نظر می رسید قسمت فان ماجرا در رای های مردم بی تاثیر نبوده است. مدیران ورزش تلویزیون اما بعد از انتقادها، به نظر می رسد با محدود کردن سرهنگ، قصد دارند به شکلی جلوی انتقادهای بیشتر را بگیرند. البته به نظر می رسد او بعد از مدت ها ساعت 3:30 دقیقه عصر برای بازی لگانس و بارسلونا به تلویزیون برگردد. آن هم بعد از دو ماه یا شاید کمی بیشتر.

علیفر اما تنها کسی نیست که به خاطر حاشیه ها، مدتی دور از آنتن است. نفر دیگر، مهدی توتونچی است. او بعد از اشتباه عجیب و غریبش در ریو، از وقتی برگشته، برنامه نداشته است. او که خبر اشتباه درباره سلامتی احسان علیخانی را بر اساس گفته فیلمبردار با تجربه تیم اعزامی، روی آنتن گفته بود، بعد از این خبر به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و وعده داده شد در بازگشتش از برزیل، برایش تنبیهاتی در نظر می گیرند.

آیدین مقیمی، گزارشگر جوان بسکتبال، دیگر گزارشگری است که اخیرا کمتر برایش گزارش در نظر می گیرند. او در المپیک که اصلا گزارش نداشته و بعد از آن هم شاید تنها یک بار برای چلنج کاپ به استودیوی شبکه ورزش رفته است! آیدین شاید مشکلش کمی بیش از حد خودمانی گزارش کردن باشد.

آخرین نفر اما گزارش نکردنش، افسوس بزرگی شده است. برای علاقمندان به ورزش علیرضا صباغ، گزارشگر با سواد مسابقات فرمول یک است. او در یکی از برنامه های زنده و در حین گزارش مسابقات فرمول یک، از اینکه مدام گزارش شان برای پخش مسابقات دوچرخه سواری قطع می شده، انتقاد داشته و همین انتقاد را در اینستاگرامش منتقل کرده بود. به نظر می رسد به دلیل این انتقاد و اینکه به هر حال اتومبیلرانی خیلی هم در ایران گزارشگرش چهره نمی شود، به سادگی مدتی است کنار مانده و اجازه بودن روی آنتن را ندارد. درحالی که همه اذعان دارند در فقر سواد و تسلط به حوزه، در بین گزارشگران ورزشی تلویزیون، او یکی از اسثناهاست ، اینگونه با واکنش تند مواجه شده!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین