پایگاه خبری آفتاب
۰۶ /تير /۱۴۰۵
Saturday 27 June 2026
کد خبر:۳۹۶۶۵۹
۱۰:۴۹
۱۳۹۵/۰۶/۲۸

اولین شهردار زن در تهران

نرگس معدنی پور اولین زنی است که از سوی محمد باقر قالیباف حکم شهرداری منطقه را دریافت کرد.
۱۰:۴۹
۱۳۹۵/۰۶/۲۸
به گزارش آفتاب نیوز، نرگس معدنی پور شهردار منطقه 13 تهران شد و وی قبلا مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران بوده است.

اولین شهردار زن در تهران
گزارش خطا
ارسال پیام
captcha