کد خبر: ۳۹۶۷۱۴
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

حسن جوهرچى مقابل دوربین سهرابی +تصاویر

در ادامه روند تولید مجموعه تلویزیونی «آرام می‌گیریم» به کارگردانى روح اله سهرابى و تهیه‌کنندگى فرهاد گلى، حسن جوهرچی نیز در جمع بازیگران پرشمار و سرشناس این سریال، مقابل دوربین رفت.
آفتاب‌‌نیوز : جوهرچى ایفاگر نقش بهزاد است که علی‌رغم وضعیت مالى مناسب، در زندگى شخصى خود دچار مشکلات و مصائبى است که خانواده او را کاملا متلاشى کرده است.

به گزارش فارس، این روزها  عوامل تولید مجموعه تلویزیونی «آرام مى‌گیریم» که در تلاش برای رسیدن به پخش آذر ماه از شبکه دو سیما شبانه روز کار می‌کنند در شهرک راه آهن هستند و سکانس‌هاى مربوط به این لوکیشن را با حضور بازیگرانى چون حسن جوهرچى، لیلا اوتادى، ثریاقاسمى، هوشنگ توکلى، شهرزادکمال‌زاده و مهدى سلوکى تصویربردارى می‌کنند.
 
 سریال آرام می‌گیریم

علاوه بر بازیگرانی که از آنها نام برده شد، آتیلا پسیانی، مجید صالحی، لعیا زنگنه، آشامحرابى، على اوسیوند، کامران تفتی، نگار عابدی، محمد فیلی، مونافرجاد، میرطاهر مظلومی، حمید هدایتی، نسرین نکیسا، محمود مقامی، مهدی ماهانی، بهزادرحیم خانى، ارسلان قاسمی، شهربانو موسوی، سعیده رودبارکی، حسین اکبری، مهسا هاشمی، سیامک اشعریون و ... از جمله دیگر نقش آفرینان این سریال پر بازیگر و پر لوکیشن هستند.
 
 سریال آرام می‌گیریم

سریال «آرام مى‌گیریم» برخوردار از قصه‌اى اجتماعى است که در خلال آن ریشه‌هاى اصلى از هم گسیختگى خانواده‌ها و به تبع آن جامعه مورد کالبدشکافى قرار مى‌گیرد و در روند داستان اتفاقات تلخ و شیرین بسیاری رخ مى دهد که سرانجام با ورود یک قوه ى عاقله و تاثیرگذار به متن اتفاقات، اوضاع به گونه اى دیگر رقم می خورد.
 
 سریال آرام می‌گیریم

تعدد حضور بازیگران شاخص و چهره های محبوب سینمایى و تلویزیونى، و برخورداری از درامی برآمده از بطن جامعه و در عین حال روشنگر و فرهنگ ساز از ویژگی های سریال «آرام می گیریم» است که به نظر مى رسد مخاطبین بسیاری را با خود همراه کند.

 سریال آرام می‌گیریم

فرهاد گلی، تهیه کننده «آرام می گیریم» نیز در این خصوص معتقد است: «به نظرم مخاطبین امروز تلویزیون که با وجود شبکه های مختلف داخلی و خارجی حق انتخاب بسیاری پیش روى خود دارند به راحتى نمی توانند از تماشای این سریال گذر کنند، چرا که قصه ى «آرام می گیریم» در کنار تعلیقات و کشمکش های جذاب و پرداختن به مسایل مختلف مبتلابه اجتماعى، به خطوط عاشقانه و عاطفى بین شخصیت ها نیز توجه ویژه اى دارد و بویژه اینکه در این وانفسای اجتماعی، پیام روشن و امید بخشی را به خانواده ها و سرانجام جامعه می رساند.»

 سریال آرام می‌گیریم

سریال «آرام می گیریم» محصول مشترک انجمن سینماى انقلاب و دفاع مقدس و گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست که در  42 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش از این شبکه تولید می شود.

 سریال آرام می‌گیریم

این مجموعه تلویزیونی توسط فریدون فرهودی و فروغ فروهیده، بر اساس فیلمنامه «آرام می‌گیریم» نوشته روح اله سهرابی و سید مرتضی مصطفوى به نگارش درآمده است.
 سریال آرام می‌گیریم
 
سریال آرام می‌گیریم 

دیگر عوامل این سریال عبارتند از: مشاور کارگردان و بازیگردان: محمدرضا فاضلی / مدیر تصویربرداری: محمد ناصری / مدیر تولید: ایرج طایفه غلامی / طراح صحنه و لباس: رضا درگزی / طراح گریم: زهره سیه پوش / مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی /  آهنگساز: محمد محمدعلی / تدوین: موحد شادرو ـ نوید توحیدی / دستیار اول کارگردان: مهدی سهرابی / دستیار دوم کارگردان: علی بی آبی- على غیاثوند / مدیر تدارکات: امیرهوشنگ حسینی/ منشی صحنه: مینا زرپور / تصویربردار: فردین ناصرى/ دستیار لباس: مهسا شکیب / مجرى گریم: محمد سیه پوش، مینو قبادى / عکاس و تصویربردار پشت صحنه: پیام نصیری خرم / مدیر روابط عمومی: رسول شادمانی / مجری طرح: افق رسانه پاسارگاد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین