کد خبر: ۳۹۶۷۲۵
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

شمار زندانیان بدهکار دیه چقدر است؟

مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: هم‌اکنون در کل زندانهای کشور تنها ۱۱۶۰ محبوس بدهکار دیه وجود دارد که ۹۶۰ نفر از این افراد را مسببان حوادث رانندگی شامل می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز : سید اسدالله جولایی با بیان اینکه ستاد دیه 26 سال پیش تنها برای دستگیری از محکومان دیه ناتوان در پرداخت خسارت تأسیس شد، افزود: اگر در راستای رسالت نخستین این مجموعه حمایتی گام برداریم کل مددجویان تحت حمایت ما همین جمعیت هزار نفری هستند اما متأسفانه با گرفتاری‌های حاصل از موضوع صدور چک‌های غیراصولی و تعهد مهریه‌های نامعقول امروزه بیشتر تمرکز نمایندگی‌های ما معطوف به محکومان مالی شده است.

به گزارش تسنیم، وی جمع زندانیان جرایم غیرعمد را در کشور 8 هزار و 351 نفر اعلام کرد و گفت: از این موجودی جالب است که 7 هزار و 189 نفر را بدهکاران مالی ناشی از صدور چک بلامحل و محکومان مهریه و نفقه شامل می‌شوند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور تصریح کرد: البته جمع محبوسان غیرعمد سراسر کشور قریب به ده هزار و 500 نفر است که از این جمع تنها 8351 محکوم واجد شرایط محسوب شده و مابقی افراد یا به دلیل تعدد جرایم و یا فقدان مولفه‌های بهره‌مندی از تسهیلات، خارج از حوزه حمایتی این ستاد قرار دارند.شناسه خبر: 1189712 سرویس: اجتماعی
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
جولایی ستاد دیه
مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: هم‌اکنون در کل زندانهای کشور تنها ۱۱۶۰ محبوس بدهکار دیه وجود دارد که ۹۶۰ نفر از این افراد را مسببان حوادث رانندگی شامل می‌شوند.

سید اسدالله جولایی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه ستاد دیه 26 سال پیش تنها برای دستگیری از محکومان دیه ناتوان در پرداخت خسارت تأسیس شد، افزود: اگر در راستای رسالت نخستین این مجموعه حمایتی گام برداریم کل مددجویان تحت حمایت ما همین جمعیت هزار نفری هستند اما متأسفانه با گرفتاری‌های حاصل از موضوع صدور چک‌های غیراصولی و تعهد مهریه‌های نامعقول امروزه بیشتر تمرکز نمایندگی‌های ما معطوف به محکومان مالی شده است.

وی جمع زندانیان جرایم غیرعمد را در کشور 8 هزار و 351 نفر اعلام کرد و گفت: از این موجودی جالب است که 7 هزار و 189 نفر را بدهکاران مالی ناشی از صدور چک بلامحل و محکومان مهریه و نفقه شامل می‌شوند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور تصریح کرد: البته جمع محبوسان غیرعمد سراسر کشور قریب به ده هزار و 500 نفر است که از این جمع تنها 8351 محکوم واجد شرایط محسوب شده و مابقی افراد یا به دلیل تعدد جرایم و یا فقدان مولفه‌های بهره‌مندی از تسهیلات، خارج از حوزه حمایتی این ستاد قرار دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین