کد خبر: ۳۹۶۹۸۳
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

تاخیر سه ساعته پرواز بوشهر- تهران

پرواز بوشهر- تهران با بیش از سه ساعت تاخیر انجام گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : این پرواز که با شماره 406 متعلق به شرکت هواپیمایی هما بود، به جای ساعت 8 و 20 دقیقه، ساعت 11 و 45 دقیقه انجام گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، از یک روز پیش به مسافران این پرواز اعلام کرده بودند که پروازشان با یک ساعت تاخیر انجام می‌شود اما اشکال فنی هواپیما باعث شد تاخیر بیش از سه ساعت شود.

 در همین زمینه مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شعبه بوشهر گفت: همان طور که به مسافران اعلام کرده بودیم انتظار داشتیم ساعت 9 و نیم صبح امروز پرواز بوشهر- تهران انجام شود، اما از آنجا که هواپیما پیش از برخاستن از تهران دچار اشکال فنی شد، پرواز رفت با تاخیر انجام گرفت و همین موضوع پرواز برگشت را هم با تاخیر دوباره روبه رو کرد.

علیرضا شاکردرگاه افزود: هواپیمای این پرواز از نوع ایرباس 300 است که 286 مسافر را از تهران به بوشهر آورد و 217 مسافر را از بوشهر به تهران منتقل کرد.

 وی نبود هواپیمای جایگزین را یکی از عوامل تاخیرهای طولانی در پرواز هنگام نقص فنی هواپیما، عنوان کرد و ادامه داد: البته در خصوص پرواز امروز، اگر هواپیمای جایگزین هم بود با توجه به تعداد زیاد مسافران و بار، تعویض پرواز به اندازه انتظار برای تعمیر هواپیما، زمان می‌برد.

مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شعبه بوشهر البته به این نکته مهمتری هم اشاره کرد این که آنچه باعث ایجاد نقص‌های فنی در هواپیماها می‌شود، عمر بالای آنهاست.

روز گذشته نیز پرواز صبح بوشهر- تهران به علت نقص فنی با تاخیر بیش از سه ساعت انجام گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین