کد خبر: ۳۹۷۱۷۷
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹

مهاجری: راهی جز برد نداریم/ دست نشان: در لیگ برتر می مانیم

سرمربی تیم فوتبال لیگ برتری پدیده مشهد گفت: باید سه امتیاز دیدار آتی با تیم نفت آبادان را از آن خود می کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایرنا، رضا مهاجری ظهر سه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با تیم نفت آبادان در مشهد افزود: نفت آبادان با کادری منسجم و خوب تیمی همبسته است و باید مواظب قدرتش باشیم زیرا راهی جز برد نداریم.
وی ادامه داد: در دیدار قبلی در مصاف با تیم فولاد با وجود موقعیتهای متعد د گل خوردیم و به آنچه می خواستیم نرسیدیم لذا در عین شایستگی باختیم.
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: زمان بازیهای ما همچنان عجیب است و تنها تیمی هستیم که در روز دربی بازی می کنیم.
وی افزود: هر بازی که در مشهد میزبانی کردیم روز غیرتعطیل برگزار شد در صورتی که در خانه حریفان در روز تعطیل به میدان می رویم.
مهاجری ادامه داد: روی قدرت گلزنی سوبا و حسین زامهران حساب کرده بودم اما زامهران مصدوم شد و 32 هفته را از دست داد.
وی گفت: در این وضعیت امیدوار بودیم در کنار یونس شاکری از حمزه خذیراوی استفاده کنیم اما وی نیز در دیدار آخر از ناحیه مچ پا مصدوم شد.
سرمربی تیم فوتبال لیگ برتری پدیده افزود: علی فرامرزی نیز به دلیل جراحی فکر می کنم امسال را از دست داد و حسین مهربان هم به این دیدار نمی رسد.
وی ادامه داد: محسن یوسفی نیز50 درصد از محرومیتش را گذرانده و می توان محرومت وی را به جریمه نقدی تبدیل یا تعلیق کرد.


* قطعا در لیگ برتر می مانیم
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز در این نشست خبری گفت: پدیده یکی از تیمهای خوب لیگ برتر است که با ثبات کار می کند.
نادر دست نشان افزود: با هدف گرفتن نتیجه خوب به میدان می رویم و از آنجا که صاحب جوانان باانگیزه ای هستیم امسال قطعا در لیگ برتر می مانیم.
وی ادامه داد : اختلاف قراردادها در این تیم به نسبت سایر تیمهای لیگ برتر کم است ومی کوشیم با کسب موفقیت در لیگ لفظ آسانسوری از آبادان و نفت برداشته شود.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مصدوم و محروم در ترکیب تیم نداریم اما آی تی سی مهاجم کلمبیایی جدید تیم نرسیده و شرایطش نیز ایده آل نیست ولی به این بازیکن نیاز داریم و امیدواریم که زودتر آماده شود.
تیم پدیده در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال روز چهارشنبه 31 شهریور جاری در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف صنعت نفت آبادان می رود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین