کد خبر: ۳۹۷۲۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵

بازخوانی مصاحبه علی کریمی؛ وقتی از تعطیلی لیگ به خاطر تیم ملی دفاع کرده بود!

جادوگر زمانی که دستیار کی روش بود به انتقادها درباره اردوهای تیم ملی واکنش نشان داد و حتی از علی پروین گلایه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش خبرگزاری خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کریمی چهره محبوب فوتبال ایران در تازه ترین حرف های خود به انتقاد شدید از تعطیلی لیگ برتر به خاطر تیم ملی پرداخت. او حتی مهدی تاج را خطاب قرار داد و گفت باید جذبه داشته باشد و چشم گو نباشد. کریمی در آستانه دو بازی حساس ایران با ازبکستان و کره جنوبی چنین حرف هایی زده است. اما بازخوانی مصاحبه علی کریمی در تاریخ 18 آبان ماه سال 93 نشان می دهد زمانیکه او مربی تیم ملی بود، خودش از این اردوها استقبال می کرد. بخشی از حرف های او را در مصاحبه با خبرورزشی در آن تاریخ می خوانید. 

*من متوجه نمی‌شوم چرا دوستان ۵۰ روز قبل از جام ملت‌های آسیا می‌آیند و از سرمربی تیم ملی انتقاد می‌کنند؟

*راجع به صحبت‌های آقای پروین و سایر مربیان و پیشکسوتان مردم باید قضاوت کنند. من تیم ملی آلمان را مثال می‌زنم. نه اینکه فوتبال آنجا را بشود با فوتبال ایران قیاس کرد اما در آستانه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، فرانتس بکن‌باوئر و بعد ارکان فوتبال آلمان آمدند و از یواخیم لو حمایت کردند تا این تیم موفق شد پس از ۲۴ سال قهرمان جام جهانی شود. از آقای پروین و آقایان پیشکسوت هم انتظار می‌رود مثل بکن‌‌باوئر فکر کنند و البته همه ما باید از این رفتارها یاد بگیریم.
*خدا را شکر خود آقای بهروان هم اعلام کرد که تعطیلی و برنامه‌ریزی تا ان‌شاءا... صعود ایران به فینال جام ملت‌هاست. در صورتی که خدای ناکرده نتوانیم به فینال برسیم یا حذف شویم، لیگ زودتر شروع خواهد شد. متأسفانه آقایان بدون مطالعه لازم می‌آیند و بحث تعطیلی ۵۲ روزه را پیش می‌کشند در حالی که همین ازبکستان ۱۰ روزی می‌شود در امارات اردو زده و لیگ آنها تا بعد از جام ملت‌های استرالیا ادامه پیدا می‌کند. یا آن دوست گزارشگری که بدون تحقیق لازم می‌آید و تعطیلی لیگ را زیر سؤال می‌برد، برود ببیند لیگ کویت از ۲ روز دیگر تعطیل می‌شود و بعد با اطلاعات کافی گزارش کند!

*من یک سؤال از آقای پروین دارم و می‌خواهم بپرسم که اگر ایشان سرمربی تیم ملی یا تیمی باشگاهی باشد، انتظار ندارد فدراسیون یا مدیریت باشگاه همه امکانات و ابزار لازم را در اختیارش بگذارد؟ مگر می‌شود مربی تیم امکانات، بازی تدارکاتی و اردو نخواهد؟

*آن دوستانی که بابت تعطیلی لیگ گلایه می‌کنند، مگر به خاطر درگیری تیم‌شان با لیگ قهرمانان آسیا، ۴ هفته لیگ تعطیل نشد؟!

*لیگ اگر به خاطر تیم ملی تعطیل شود، ‌بد است اما به خاطر دوستان ایرادی ندارد البته حتماً از قول من بنویسید که تیم‌های باشگاهی هم نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند و باید حمایت کافی صورت گرفته و بگیرد اما این انتقادات در آستانه جام ملت‌های آسیا منطقی نیست.
*کدام‌یک از پیشکسوتان عزیز تا به حال آمده‌اند، مصاحبه کنند و بپرسند چرا تیم ایران بازی تدارکاتی به اندازه کافی انجام نداده است؟ شما بگویید ما چند دیدار تدارکاتی مناسب در راه آماده‌سازی تیم ملی برای جام ملت‌ها برگزار کرده‌ایم؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
farhad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
0
0
علی کریمی کلا جوگیره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین