کد خبر: ۳۹۷۳۳۸
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

چالوس فردا یک طرفه است

فردا از ساعت ۱۵ تا ۲۴ تردد کلیه وسایل نقلیه از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۸ تا ۲۴ پنج شنبه تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به کرج به صورت یک طرفه انجام می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی گفت: برای تسهیل در تردد مسافران تابستانی فردا جاده چالوس به سمت کرج یک طرفه است.

به گزارش مهر، سرهنگ نادر رحمانی گفت: طبق آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم‌ اکنون در باند جنوبی آزاد راه کرج - قزوین از پل استاندارد تا پل فردیس و باند جنوبی آزاد راه کرج - تهران از پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی افزود: بر همین اساس در تمامی راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی با اشاره به محور کرج - چالوس بیان کرد: فردا از ساعت ۱۵ تا ۲۴ تردد کلیه وسایل نقلیه از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۸ تا ۲۴ پنج شنبه تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به کرج به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

وی افزود: در باند جنوب به شمال آزادراه تهران- قم از ساعت ۸ تا ۱۱ تردد انواع وسایل نقلیه در محدوده پل فرودگاه و فرعی رهن آباد به تهران ممنوع است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور بیان کرد: کمربندی دهلران، محور فرعی اولنگ- شاهرود اطلاع ثانوی مسدود است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین