کد خبر: ۳۹۷۴۰
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۲:۵۶

عصرجمعه سانسور می شود

آفتاب‌‌نیوز : مونا زندی در ابتدای این جلسه در باره فیلم عصر جمعه گفت : من از ساخت این فیلم کاملا راضی هستم و نتایج مثبتی از ساخت این فیلم گرفتم . قصد اصلی من این بود که فیلمی بسازم که برای مخاطب قابل باور باشد.

وی درباره صدا فیلم در ادامه بیان کرد : ما برای آماده کردن فیلم فرصت خیلی کمی داشتیم و در استودیو در نوبت بودیم و اپتیک صدا شتابزده انجام شد. من را به خاطر مشکل صدا در فیلم ببخشید .

مونا زندی حقیقی در باره نام فیلم و علت نام گذاری آن گفت : اتفاقی که برای سوگند در فیلم افتاده است، در یک روز جمعه عصر به وقوع پیوسته است. روزی که همه برای انگور چینی به باغ عمو قدیر می روند و به همین دلیل من نام فیلم را "عصرجمعه" گذاشتم .

نمایی از عصر جمعه

وی درادامه در ارتباط با رنگ زمینه فیلم افزود: من در این فیلم از یک زمینه قهوه ای زرد استفاده کردم و خواستم از این طریق حال و هوای فیلم گرم باشد و برای ایجاد این فضا از این رنگ استفاده کردم .

مهرداد صدیقیان درباره انتخابش در فیلم گفت : من از طریق آگهی روزنامه برای بازیگری به دفتر کوثری رفتم و خوشبختانه کوثری به همراه کارگردان فیلم ، بازی مرا در این فیلم قبول کردند. من فکر می کنم این یک شروع خوب برای من در سینما است و حتما این راه را باز هم ادامه خواهم داد.

کارگردان فیلم "عصر جمعه" درباره طراحی صحنه فیلم گفت : طراحی صحنه فیلم بر اساس یک کار گروهی شکل می گرفت و من با کمک ژیلا مهرجویی و حسین جعفریان این هماهنگی را در طراحی صحنه ایجاد می کردیم .

وی در ادامه افزود : برای اکران عمومی فیلم ، حتما از لحاظ فنی تغیراتی را در فیلم اعمال خواهم کرد .

رویا نونهالی درباره بازی خود در نقش سوگند عنوان کرد: من بعد از تدوین فیلم، باز هم این فیلم را دوست داشتم و نقش سوگند را بیشتر از خیلی از نقشهای دیگرم دوست داشتم. من از این گروه تشکر می کنم که بستری برای بازی من در این فیلم مهیا کردند که من به راحتی با این کاراکتر کنار بیایم .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین