کد خبر: ۳۹۷۴۴۲
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶
رقابت‌های فوتبال قهرمانی آسیا

ایران 3 - هند صفر/ صعود نوجوانان ایران به عنوان صدرنشین

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در آخرین بازی مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا به برتری پرگل مقابل میزبان دست یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در سومین و آخرین بازی مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا در ورزشگاه "جواهر لعل نهرو" شهر گوا با قضاوت یعقوب سیدعبداله باقی از عمان به مصاف هند میزبان رفت و در پایان با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید.

گل های ایران در این بازی را محمد قادری و محمد شریفی (دوگل) به ثمر رساندند.

ترکیب اولیه این بازی را سعید آهنی، امیرحسین اسماعیل زاده، طاها شریعتی، امیرحسین خدامرادی، محمد شریفی، وحید نامداری، سیدرضا موسویان، محمد قادری، احمدرضا جلالی، الهیار صیادمنش و علی غلامزاده تشکیل می دادند.

تیم ملی ایران که در این بازی برتری کامل نسبت به هند داشت،‌اولین گل را در دقیقه 23 توسط محمد قادری روی پاس زیبای الهیار صیادمنش به ثمر رساند. در ادامه نیز موقعیت های نصفه و نیمه هند به ثمر ننشست و نیمه نخست با برتری یک گله شاگردان چمنیان به اتمام رسید.

ملی پوشان نوجوان فوتبال ایران در نیمه دوم نیز برتری خود مقابل هند را حفظ و چند موقعیت گلزنی نیز ایجاد کردند. مزد این برتری نیز پنالتی بود که در دقیقه 81 بدست آمد و محمد شریفی کاپیتان ایران با ضربه ای دقیق و در خلاف حرکت دروازخ بان هند، این موقعیت را تبدیل به گل کرد تا تیم ملی با دو گل از حریف پیش بیفتد.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه نود بازی بازهم یک پنالتی نصیب ایران شد و بازهم شریفی این موقعیت را به بهترین شکل به گل تبدیل کرد.

این بازی در پایان با نتیجه سه بر صفر به سود شاگردان چمنیان به پایان رسید.

در  دیگر بازی امروز گروه A، تیم ملی امارات با نتیجه سه بر یک از سد عربستان گذشت.

به گزارش ایسنا، ملی پوشان نوجوان ایران با برد امروز هفت امتیازی شده و با توجه به نتیجه بازی عربستان و امارات در رده نخست گروه A مسابقات قرار گرفتند. ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات یک شنبه باید به مصاف تیم دوم گروه B ‌برود. حریف بعدی ایران فردا مشخص خواهد شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین