کد خبر: ۳۹۷۴۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶

احتمال شکایت اعضای اصلاح‌طلب شورا از مهدی چمران

در پی فیلتر شدن و بازداشت یاشار سلطانی، سردبیر معماری‌نیوز که پرونده املاک نجومی را افشا کرد، گفته می‌شود که شکایت مهدی چمران علت اصلی بازداشت و فیلتر شدن این سایت است.
آفتاب‌‌نیوز :
برخی منابع خبر از آن می‌دهند که مهدی چمران با استناد به نامه‌ای مخدوش خطاب به او که نه شماره نامه داشته، نه سربرگ و جالب آنکه امضای مهدی چمران نیز به عنوان درخواست کننده از رئیس شورا در پای این نامه دیده می‌شود و همین درخواست چمران از خودش این نامه را تاریخی کرده و در این نامه هیچ نامی از یاشار سلطانی و معماری‌نیوز به میان نیامده است اقدام به شکایت از این سایت کرده است.

 این در حالی است که چمران ترجیح داده در پرونده املاک نجومی سکوت کند و رسانه‌های حامی او با سوء استفاده از این نامه مخدوش و غیرحقوقی، مسئولیت این اقدام چمران را بر گردن سایر اعضای شورا انداخته‌اند تا حاشیه امنی برای رئیس شورای شهر حامی قالیباف ایجاد کنند. 

شنیده‌ها حاکی از آن است که به دنبال تکذیب صریح اعضای اصلاح‌طلب شورا درباره شکایت از یاشار سلطانی، نامه‌ای حقوقی نیز خطاب به دادستان مبنی بر برای اعلام رسمی نداشتن شکایت این اعضا از سردبیر معماری‌نیوز در حال تهیه است. 

همچنین زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال شکایت اعضای اصلاح‌طلب شورا از مهدی چمران به دادگاه به جهت سوءاستفاده از این نامه که هنوز اصالت آن مورد تائید قرار نگرفته و موجب مخدوش شدن چهره اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر شده و پمپاژ این شایعه دروغ از سوی کانال‌های حامی چمران و قالیباف مبنی بر اینکه این اعضا عامل شکایت از یاشار سلطانی هستند نه چمران، شنیده می‌شود. دیده‌بان دولت، این خبر را منتشر کرد.

منبع: تابناک

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
0
0
یادش بخیر یه زمانی خجالت خوب چیزی بود،جنااااب چمران!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین