کد خبر: ۳۹۷۵۱۴
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳

شمار کشته های حادثه واژگونی خودرو در نایین به 6 تن رسید

یکی دیگر از مجروحان حادثه واژگونی خودرو سمند حامل مهاجران غیر قانونی تبعه افغانستان در نایین در بیمارستان جان باخت و شمار کشته های این حادثه به 6 تن افزایش یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایرنا، این حادثه حوالی ساعت یک و 30 دقیقه بامداد امروز در کیلومتر 85 جاده نایین به اردستان در شرق استان اصفهان اتفاق افتاد که در پی آن چهار سرنشین خودرو در محل حادثه جان خود را از دست دادند.

همچنین 10 نفر دیگر از سرنشینان این خودرو مصدوم و بوسیله پنج دستگاه آمبولانس متعلق به گروه های امدادی نایین و اردستان به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل و هشت تن آنان برای ادامه درمان به بیمارستان های آیت الله کاشانی ، امین ، الزهرا (س) و عیس ابن مریم اصفهان اعزام شدند.

به گزارش ایرنا جانباختگان و مصدومان این حادثه اتباع کشور افغانستان بودند که به شکل غیر قانونی در حال گذر از جاده های شهرستان نایین در شرق استان اصفهان به منظور عزیمت به سایر نقاط کشور بودند.

شهرستان کویری نایین به سبب موقعیت جغرافیایی و همجواری با استان های شرقی کشور یکی از مجاری انتقال مواد مخدر، کالای قاچاق و نیز ازنقاط فعالیت قاچاقچیان انسان است.

قاچاقچیان انسان مهاجرین غیر قانونی را که بیشتر اتباع کشور افغانستان هستند از شرق کشور به سایر نقاط منتقل می کنند.

پیش از این و در موارد مشابه بروز حادثه برای خودروهای حامل اتباع خارجی که با سرعت غیر مجاز در جاده های نایین رانندگی می کردند، سبب مرگ و مصدوم شدن سرنشینان این خودروها شده است.

شهرستان نایین با40 هزار نفر جمعیت در140کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین