کد خبر: ۳۹۷۶۲۶
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲

توصیه ناطق نوری به نمایندگان مجلس

رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری در دیدار چند تن از نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به آن‌ها توصیه کرد که وحدت و همدلی را در مجلس سرلوحه کار خود قرار دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بازدید روز گذشته خود به همراه طیبه سیاووشی، فریده اولاد قباد و فاطمه سعیدی از منطقه لواسانات اظهار کرد: در این دیدار با حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری در حوزه علمیه لواسانات دیدار کردیم و ایشان در این دیدار خواستار وحدت کلمه و توجه به همدلی در مجلس شدند.

وی افزود: آقای ناطق نوری هم‌چنین ضمن ارائه گزارشی در مورد وضعیت حوزه علمیه لواسانات،  از مجمع نمایندگان تهران و کمیسیون فرهنگی دعوت کردند از این حوزه علمیه بازدیدی بعمل آوردند.

وی ادامه داد: در جریان بازدید ما از منطقه لواسانات با شهردار این منطقه دیدار کردیم و ایشان گزارشی از وضعیت این منطقه، پروژه های در دست احداث و مشکلات مربوطه ارائه کردند و گفتند که منطقه لواسانات از نظر اشتغال‌زایی وضعیت خوبی دارد و امنیت این منطقه بالا و آسیب های اجتماعی آن نیز در کمترین حد ممکن است.

این نماینده مجلس با اشاره به بازدید نمایندگان تهران از چند پروژه عمرانی در منطقه لواسانات یادآور شد:‌ توجه به جاذبه‌های گردشگری در این منطقه، ‌احداث هتل و مهمانسرا، جلوگیری از ساخت و ساز در حریم رودخانه و کوه و اطلاع رسانی درباره قابلیت های منطقه از جمله مواردی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین