کد خبر: ۳۹۷۷۰۶
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

محدودیت های ترافیکی در جاده های کشور اعلام شد

مرکز مدیریت راه های کشور روز جمعه اعلام کرد، در شبانه روز گذشته حجم تردد در محورهای برون شهری کشور، نسبت به 24 ساعت پیش از آن 7.2 درصد افزایش داشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
بر اساس آخرین اطلاعیه مرکز یاد شده، براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های محدودیت های ترافیکی در جاده های کشور اعلام شدترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، هم اکنون به استثنای برخی محورهای مسدود و ممنوع، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین از مجموع حجم تردد در شبانه روز گذشته 14 درصد، اوج تردد بین ساعات 17الی 18 و کمترین تردد بین ساعات سه الی چهار صبح بوده است.

به گزارش ایرنا، آزاد راه های کرج-تهران، کرج-قزوین و تهران-کرج به ترتیب پرترددترین جاده های کشور در شبانه روز گذشته گزارش شده اند.

**محدودیت های ترافیکی
در محورهای کرج–چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران–سمنان–مشهد و برعکس، تردد موتور سیکلت به استثنای موتورسیکلت های امدادی و انتظامی تا ساعت 06:00 روز یکشنبه مورخ چهار مهر ممنوع است. 

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه تا ساعت 01:00 بامداد روز شنبه مورخ سوم مهر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روز جمعه مورخ دوم مهر تا ساعت 01:00 بامداد روز شنبه سوم مهر از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از رودهن به سمت آمل تا ساعت 24 روز جمعه مورخ دوم مهر ممنوع است و از ساعت 17 الی 24 روز امروز با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه خواهد بود.

**محورهای مسدود و ممنوع
محور سی سخت-بیده واقع در استان کهگیلویه و بویر احمد و محور رامیان-اولنگ–شاهرود واقع در استان های گلستان و سمنان به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

کمربندی دهلران-اندیمشک واقع در استان ایلام به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران انجام می شود.

هموطنان برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس www.141.ir مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین