کد خبر: ۳۹۸۰۵
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۰:۲۳

وضعيت علي پروين مشخص خواهد شد

آفتاب‌‌نیوز : "محمدحسن انصاري فرد" بعدازظهر روز سه‌شنبه در كنفرانس مطبوعاتي "آري هان" سرمربي جديد هلندي تيم پرسپوليس اظهار داشت : تا قبل از شروع به كار "آري هان" يعني روز ‪ ۲۹‬بهمن ماه ، وضعيت "علي پروين" در اين تيم مشخص خواهد شد.

انصاري فرد در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران درباره مترجم شخصي "آري هان" در تيم پرسپوليس گفت : مترجمي كه پيش از اين در كنارتيم بود ، در برنامه ما نيست و ما براي "آري هان" يك مترجم ديگر انتخاب مي‌كنيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص انتخاب "آري هان" براي پست سرمربيگري تيم فوتبال پرسپوليس گفت : به هيچ وجه قصد نداشتيم كه از مربيان درجه‌هاي دو و سه اروپايي استفاده كنيم زيرا قصد تحول در فوتبال ايران را داشتيم و با آوردن يك مربي خوب و صاحب نام به قول و وعده خود وفا كرديم.

انصاري فرد افزود : جرياناتي عليه باشگاه پرسپوليس بود و سمپاشي هايي براي اين تيم پرطرفدار مردمي مي‌شد و براي همين ما تصميم گرفتيم كه از وجود يك مربي طراز اول و با تجربه براي سرمربيگري تيم پرسپوليس استفاده كنيم.

انصاري فرد گفت : فوتبال هلند يكي از سرآمدترين فوتبال كشورهاي دنياست و حضور "آري هان" در ايران به رونق فوتبال كشورمان كمك خواهد كرد و تاثير به سزايي خواهد داشت.

وي افزود : يكي ديگر از دلايل به كارگيري از "آري هان" در تيم پرسپوليس ، مساله اسپانسرهاي مالي است كه از اين طريق بتوانيم حاميان مالي را به تيم پرسپوليس بكشانيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت : برگزاري بازيهاي دوستانه با تيم‌هاي هلندي از جمله فاينورد و آژاكس آمستردام را در دستور كار خود داريم.

انصاري فرد افزود : با آمدن "آري هان" به ايران ، در وهله نخست به قهرماني تيم پرسپوليس در جام حذفي باشگاههاي ايران و باشگاههاي آسيا فكر مي‌كنيم.

وي گفت : ما از "آري هان" كه درخواست باشگاه پرسپوليس را قبول كرد و به ايران آمد ، تشكر مي‌كنيم و يقينا حضور او در تيم پرسپوليس يك موفقيت بزرگ براي اين تيم و فوتبال ايران است.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره مبلغ قرارداد "آري هان" با اين باشگاه اظهار داشت : رقمي كه او گفته است ، براي ما ايده‌آل است و به كمتر از آن نمي‌توان رسيد و كسي را استخدام كرد. ضمنا مدت قرارداد فعلا ‪ ۱۸‬ماه است.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در اين كنفرانس مطبوعاتي ضمن گلايه از سوالات برخي از نمايندگان رسانه‌هاي گروهي اظهار داشت : از شما انتظار دارم كه به ما راهكار درست نشان دهيد و انتقاد سازنده بكنيد و فقط به نقاط ضعف اشاره نكنيد.

انصاري فرد گفت : ما ايراني و مسلمان هستيم و ملت ما ملت بزرگي است و نبايد خود را كوچك و فوتبال كشورمان را حقير جلوه دهيم. فوتبال ما مثل فرهنگ ما بسيار غني است.

وي افزود : وقتي كه جوانان ايراني توانسته‌اند ، اتم را بشكافند ، مقوله فوتبال كه چيزي نيست. پس بنابراين از مشكلات و نقاط ضعف فوتبال ما در مقابل خارجي‌ها چيزي نگوئيد.

انصاري فرد اضافه كرد : انتخاب "آري هان" براي سرمربيگري تيم پرسپوليس از آن جهت بود كه او مشكلات و ويژگيهاي خاص فوتبال ما را مي‌دانست و با وضعيت فوتبال ما و باشگاه پرسپوليس آگاهي داشت.

وي گفت : ما ملت سرفرازي هستيم و اينقدر خود و فوتبال ايران را كوچك نكنيد.

انصاري فرد در پايان وعده داد كه در روزهاي آينده خبرهاي خوبي براي فوتبال ايران و باشگاه پرسپوليس خواهد داشت.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین