کد خبر: ۳۹۸۴۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

داماد آیت‌الله مصباح‌یزدی: مردم اجازه عدم‌تمکین از فرمایشات رهبری را به احمدی‌نژاد نمی‌دهند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: فرمایشات حضرت آقا درباره دیدارشان با آقای احمدی‌نژاد حجت را برهمه تمام کرد و به گمانم نباید بیش از این، به این مسأله پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز : حجت‌الاسلام محمود محمدی‌عراقی درباره بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر دیدار محمود احمدی‌نژاد با ایشان و توصیه به رییس دولت‌های نهم و دهم برای پرهیز از کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری 96، گفت: به‌نظر من، در حال حاضر مسائل مهم‌تری در کشور وجود دارد که باید به آن پرداخت و حضرت آقا در فرمایشات‌شان حجت را بر همه تمام کردند. البته ایشان تأکید کردند هرچه گفتند نصیحت یک برادر مسلمان به برادر مسلمان دیگر بوده و امر نبوده است؛ و به نظر من این پیام واضح و روشن است.

به گزارش آنا، وی در ادامه به چگونگی تمکین از سوی احمدی‌نژاد پرداخت و گفت: رفتار آقای احمدی‌نژاد را قضاوت نمی‌کنم اما تصور نمی‌کنم جوانان ما و ملت اجازه عدم‌تمکین از فرمایشات رهبری را به او بدهند. هرچند رهبر معظم انقلاب هیچ‌گاه امر و نهی نمی‌کنند و همواره مصالح نظام و کشور را یادآور شده‌اند.

محمدی عراقی ادامه داد: اگر آقای احمدی‌نژاد به فرمایشات رهبری عمل کند به نفع اوست، اگر هم عمل نکند به ضرر اوست. خوشبختانه مردم ما وفادارتر و فهیم‌تر از آن‌اند که اجازه عدول و عدم تمکین را به او یا هر شخص دیگری بدهند.

وی اظهار داشت: این مسأله آنچنان که دوستان رسانه‌ای و برخی دیگر تلاش می‌کنند مهم و اساسی نیست و نباید با توجه بیش از حد، آن را به یک بحران و مسأله تبدیل کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
0
1
ميدانم بد جوري داريد مي سوزيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
0
1
چرا مردم ؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
1
1
نه بابا بیاید تمکین نکند؟؟!!!!
اتفاقا به نفع این بی سواد و دروغگو شد چرا که اگر هم به صحنه میامد ملت ایران سرافکنده اش می کردند.
دیگه ملت ایران دروغهای ابردروغگو را باور نمی کنند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین