کد خبر: ۳۹۸۵۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰

ادامه اعتراضات صنفی دانشجویان صنعتی شریف

تجمع اعتراضی دانشجویان صنعتی شریف به مساله حذف جریمه سنوات در دانشگاه‌ها امروز برای دومین روز در محوطه دانشگاه برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز : یکی از دانشجویان رشته نرم افزار این دانشگاه به ایسنا گفت: روز یکشنبه طی اعلام اعتراض و رساندن صدای دانشجویان به گوش مسئولین دانشگاه تجمعی با حضور نزدیک به پانصد نفر برگزار شد .اما با وجود مهلت یک روزه برای پاسخگویی مسئولان، پاسخ واضح و شفافی که جوابی برای دغدغه‌های دانشجویان باشد نگرفتیم لذا امروز نیز به نشانه اعتراض به عدم پاسخگویی مسئولان تجمعی برگزار کردیم.

او گفت: معاونت دانشجویی دانشگاه در تجمع قبلی(روز یکشنبه) با حضور در جمع دانشجویان معترض به ارائه توضیحاتی پرداخت. اما با توجه به اینکه این موضوع ارتباطی چندانی با حیطه کاری ایشان نداشت، لذا وی دانشجویان را فقط به صبر و شکیبایی دعوت کرد.

به گفته این دانشجو از 9 ماه قبل که شورای صنفی جدید آغاز به کار کرده بود در تلاش برای حذف این موضوع بوده و تا لحظه آخر قبل از تجمع، دانشجویان میخواستند با معاونت آموزشی صحبت کنند که موضوع با گفتگو حل شود اما مورد مسئولان قبول قرار نگرفت.

وی تصریح کرد: اگر مسئله سنوات به نتیجه مشخصی نرسد ترجیح بیشتر دانشجویان بر خروج از کشور و ادامه تحصیل در دانشگاه‌های خارجی است. این دانشجو همچنین از امضای طوماری خطاب به رئیس جمهور برای درخواست پیگیری این موضوع نیز خبر داد.

به گفته این دانشجویان قرار بود رئیس دانشگاه صنعتی شریف امروز طی جلسه ای در وزارت علوم در رابطه با بحث سنوات برگزار کنند و نتیجه این جلسه را امروز به دانشجویان اعلام کنند. اعضای شورای صنفی درخواست داشتند که امروز این پاسخ به دانشجویان ارائه شود که تا این لحظه این اتفاق نیفتاده است و به احتمال زیاد فردا (چهارشنبه) نتیجه این جلسه به دانشجویان اعلام خواهد شد.

ادامه اعتراضات صنفی دانشجویان صنعتی شریف

با عدم حضور رییس و مسئولان دانشگاه در جمع معترضان، دانشجویان وارد دفتر ریاست دانشگاه شدند  و با هماهنگی و اجازه ریاست دانشگاه و حراست، در دفتر شورا واقع در ساختمان ریاست دانشگاه تحصن کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، این تجمع صنفی دانشجویی عصر امروز با قول مساعد مسئولان دانشگاه مبنی بر رسیدگی به اعتراضات دانشجویان و اعلام نتایج آن در روز چهارشنبه (7 مهر) از طریق شورای صنفی دانشگاه به دانشجویان خاتمه یافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
0
0
چه پررو مجاني يكدفعه نه صد دفعه
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
0
0
احسنت و درود بر دانشجویان باغیرت چپ زن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین