کد خبر: ۳۹۸۹۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲

رگبار، اولین سالگرد هادی نوروزی را نیمه تمام گذاشت+تصویر

بارندگی رگباری عصر پنجشنبه اجازه نداد اولین سالگرد کاپیتان هادی نوروزی برسر مزارش در روستای کپورچال شهرستان بابل به صورت کامل برگزار شود و مراسم به نیمه نرسیده ، پایان یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
اولین سالگرد درگذشت کاپیتان سابق پرسپولیس ساعت 15 و 24 دقیقه آغاز شد. انتخاب دقیقه 24 به خاطر هماهنگی با شماره پیراهن کاپیتان بود ، شماره ای که بر روی مزارش هم حک و ابدی شد.

مراسم با حضور جمع زیادی از هواداران نوروزی که از سراسر کشور بر سر مزارش حضور یافتند ، آغاز شد.

برخی از این هوداران از دیروز به مازندران سفر کردند و یکی از آنها نیز دیشب را بر مراز کاپیتان به صبح رساند.

دقایق آغازین مراسم پرشور بود . دوستداران جوان و ورزشکار کاپیتان محوطه مقبره را پر کرده بودند. تعدادی از چهره های سرشناس ورزشی و غیرورزشی هم حضور داشتند.
مرتضی فنونی زاده ، محسن عاشوری ، حنیف عمران زاده ، پژمان نوری ، غلامرضا بهروان ، فرشاد پیوس ، علیرضا مرزبان ، مرتضی قنبرپور و جمعی از پیشکسوتان تیم پرسپولیس از جمله شرکت کنندگان در این مراسم بودند . 

گروهی از جوانان که از نقاط دیگر کشور آمده بودند مانند یک جمع ورزشکار از خراسان شمالی ، خودشان را با نوشته ای بر روی خودرویشان ، معرفی کردند.

مصطفی قنبرپور رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس و مربی سابق هادی نوروزی در ابتدای این مراسم گفت : هادی یکی از بازیکنان با اخلاق فوتبال کشور ما محسوب می شد و افتادگی و تواضع این فوتبالیست جوان می تواند الگویی برای تمام ورزشکاران باشد.

وی افزود : مشیت الهی براین بود که الان این ورزشکار در میان ما نباشد و آن چیزی که همه ما باید بیاموزیم این است که قدر یکدیگر را بدانیم و تا زمانی که زنده هستیم در کنار هم بتوانیم مشکل گشای کارها باشیم.

حسن یزدانی ، قهرمان کشتی المپیکی کشور هم در این مراسم به خاطر رشادت هایی که در المپیک ریو از خود نشان داده بود ، تجلیل و قدردانی شد.

بارندگی در پی اجرای دومین برنامه مراسم یعنی تجلیل از یزدانی حوالی ساعت 16 باریدن گرفت و دقایقی بعد تبدیل به رگبار شد و به صورت کامل برگزاری مراسم را که در کنار مقبره ابدی کاپیتان و در فضای باز در حال برگزار بود ، متوقف کرد.

برگزارکنندگان مراسم مدت حدود 45 دقیقه صبوری کردند تا اجرای برنامه ها را دوباره از سر بگیرند ولی جمعیت زیر بارش باران دوام نیاوردند و متفرق شدند و به این ترتیب ، مراسم نیمه تمام پایان یافت .

اگر چه مراسم رسمی در حالی که بارندگی همچنان ادامه داشت پایان یافت ، ولی تعدادی از دوستداران هادی نوروزی با وجود بارش شدید باران دور مزارش جمع شدند و شعارهایی چون ' هادی کجایی بیا ببین پرسپولیست شده آسیایی ' و ' دست های هانی به جای تو جام را می بره بالا ' سر دادند.

هانی فرزند پسر کاپیتان نوروزی هم که به همراه خواهرش در مراسم حضور داشتند ، دوستداران پدرشان را همراهی کردند.

هادی نوروزی کاپیتان سرخپوشان تهران اول تیر ماه 1364 در روستای کپورچال شهرستان بابل در مازندران دیده به جهان گشود و در نهم مهر ماه سال گذشته در منزلش در تهران به دلیل ایست قلبی درگذشت .

کاپیتان فقید پرسپولیس هنگام مرگ 30 سال داشت . از این ورزشکار دو فرزند به نام های هانی و هانا به یادگار مانده است.
منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
0
1
درکشورماهمه چیزافراط و تفریط است انگاراینکه قهرمان ملی یاعلمی بود...آن مرحوم یک آدم عادی بود مثل بقیه آدمهاکه هر روز دارندازبین میروند...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین