کد خبر: ۳۹۹۱۵۳
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴

سرمربی استقلال خوزستان: زندگی ادامه دارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از حذف تیمش از رقابت‌های جام حذفی گفت: زندگی ادامه دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، سید اکبر پورموسوی پس از دیدار تیمش برابر نفت و گاز گچساران اظهار کرد: جام حذفی را پشت سر گذاشتیم و این اتفاقات مختص ما نیست. طبق آنچه شنیده ام امروز در شیراز نیز یک شگفتی رخ داد و باید بگویم در این مسابقات یا باید ببری یا حذف شوی که قرعه شکست به نام ما افتاد.

وی ادامه داد: ما بر بازی حاکم بودیم ولی روی یک غفلت گل خوردیم. موقعیت‌هایی هم در این بازی داشتیم که با بی احتیاطی بازیکنانم از دست رفتند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: در هر صورت زندگی ادامه دارد  و امیدوارم در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به اینکه با ترکیبی متفاوت در بازی ظاهر شدید این موضوع کار شما را سخت نکرد گفت: خیر کارمان را سخت نکرد. من در این بازی به جوانانم بازی دادم و یکی از کارهای‌مان این است که جوانگرایی کنیم و این بازیکنان هم چیزی از سایر بازیکنانم کم نداشتند.

به گزارش ایسنا، همچنین داریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران پس از پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: این پیروزی را به بازیکنانم و مردم گچساران تبریک می گویم و باید بگویم شکست استقلال خوزستان چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند.

وی ادامه داد: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و می‌خواستیم بازی را در 90 دقیقه تمام کنیم که خدا را شکر همین صورت هم شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بیان کرد: یک پیشنهاد برای فدراسیون دارم و آن این است که بازی تیم های لیگ‌های پایین‌تر برابر تیم‌های لیگ برتری در خانه تیم‌های لیگ‌های پایین‌تر برگزار شود تا این کار شور و شوقی در جوانان ایجاد کند و به توسعه فوتبال هم کمک شود. ما امروز در اهواز شاهد استقبال کمی از سوی هواداران بودیم.

یزدی در ادامه گفت:‌ ما در هر بازی مقابل هر تیمی که قرار بگیریم به دنبال برد هستیم و همچنین می‌خواهیم کیفیت فنی‌مان را نشان دهیم. در آینده حرف‌های بیشتری از تیم ما خواهید شنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین