کد خبر: ۳۹۹۱۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰

چرا هندی‌ها عاشقانه «آمیتا باچان» را دوست دارند؟+تصاویر

آمیتا باچان یکی از شناخته‌شده‌ترین و بهترین بازیگران سینمای هندوستان است که از آن تحت عنوان بالیوود یاد می‌شود. فیلم جدید او به موضوع حقوق زنان در هند می پردازد. او اسطوره زنده در سینمای هندی زبان است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس فرهنگی- باچان در بیش از ۱۸۰ فیلم در طول پنح دهه دور‌ کاری‌اش به ایفای نقش پرداخته است. او از سوی بسیاری به عنوان بزرگترین بازیگر سینمای هندوستان شناخته شده و مورد احترام مردم آن کشور است و عده‌ای از مردم  تا جایی پیش رفته‌اند که او را در حد پرستش دوست دارند. 

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ در سال ۲۰۱۵ میلادی او از سوی مجله «فوربس» در جایگاه هفتم بازیگرانی قرار گرفت که بیش‌ترین دستمزد را دریافت می کنند. آمیتا باچان ۷۳ ساله هنوز هم محکم و استوار است. او در توئیتر بیش از ۲۲.۵ میلیون هوادار دارد و این میزان در صفحه شخصی‌اش در فیس بوک ۲۴.۴ میلیون نفر است. 

چرا هندی‌ها عاشقانه «آمیتا باچان» را دوست دارند؟+تصاویر

اما براستی چرا او تا این اندازه محبوب است؟ آمیتا باچان متولد ۱۱ اکتبر سال ۱۹۴۲ میلادی اولین بازی‌اش در فیلمی در سال ۱۹۶۹ میلادی بود. تا سال ۱۹۷۳ میلادی او به شهرت رسید. معمولا در فیلم‌ها نقش‌های قهرمانانی را باز می‌کرد که در برابر پلیس و سیاستمداران می‌ایستند و به همین خاطر به عنوان نماینده طبقات گارکر و کم درآمد شناخته شده و نزد آنان محبوب شد. او که سال ها پیش در نقش جوان عصبانی هندی بازی می‌کرد به سرعت الهام‌بخش توده‌های هندی شد. 

در سال ۱۹۷۵ میلادی او با ایفای نقش در فیلم «شعله» به شهرتی جهانی رسید. شبکه خبری سی ان ان در این باره می‌نویسد:«او چهره یک ضد قهرمان واقعی را را از خود نشان داد و موقعیتش به عنوان قهرمان طبقه کارگر تثبیت شد. در سینمای بالیوود به طور کلاسیک تقسیم بندی بین دو اردوگاه خیر و شر وجود دارد و به طور طبیعی خیر در آن غالب است». 

چرا هندی‌ها عاشقانه «آمیتا باچان» را دوست دارند؟+تصاویر

باچان هم چنین تلاشی ناموفق برای ورود به دنیای سیاست داشت که در نهایت خود اذعان کرد که هرگر نباید وارد عرصه سیاسی می‌شد و محبور به کناره گیری از رقابت های پارلمانی شد. 


چرا هندی‌ها عاشقانه «آمیتا باچان» را دوست دارند؟+تصاویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0
2
سلام
ارزش هر کس به اخلاق و رفتار اوست با دیگران
شنیده اید یک نفر در کنفرانسی اسکناسی را به همگان نشان داد وگفت که میخواهد او را همه دست بلند کردن تا اینکه اینکار راادامه دادو کاملا اسکناس را مچاله وخراب نمود مجددا پرسید که میخواهد اورا که باز همه دست بلند کردند
اخلاق ورفتار با دیگران هرگز ارزش خود را از دست نخواهد دادمچاله یا تمیز، مچاله یا تاخورده هنوز برای کسانی که شما را دوست دارند ارزشمند هستید.
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
1
1
من عاشقشم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین