کد خبر: ۳۹۹۴۴۵
تعداد نظرات: ۱۳۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

آیت‌الله یزدی: در قم نباید کنسرت برگزار شود/ مسابقه فوتبال ایران- کره را هم تعطیل کنید!/دین‌شکنی تا چه‌اندازه؟/ کسی حق ندارد عذرخواهی مدیرکل ارشاد را بپذیرد/ او باید از قم برود!

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: به رئیس‌جمهور عرض می‌کنم "شما غیرت روحانیت، لباستان ایجاد می‌کند وقتی این قبیل چیزها را می‌شنوید نتوانید تحمل‌کنید" از رئیس‌جمهور می‌خواهم به وزیر ارشادشان تذکر دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‌الله محمد یزدی صبح امروز در نشست خبری خود که در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، بابیان اینکه مطالبی که آیت‌الله یزدی: در قم نباید کنسرت برگزار شود/ مسابقه فوتبال ایران- کره را هم تعطیل کنید!/دین‌شکنی تا چه اندازه، حرمت‌شکنی تا چه اندازه؟/ کسی حق ندارد عذرخواهی مدیرکل ارشاد را بپذیرد/ او باید از قم برود!می‌گویم از طرف خودم است و از طرف جامعه مدرسین نیست، اظهار داشت: به وزیر ارشاد ناصحانه می‌گویم برنامه و روشی که شما در پیش‌گرفته‌ای سبب تضعیف دولت است و اکثر اقدامات شما مشتمل بر منکرات است که نمی‌دانم توجه دارید یا نه.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ تسنیم نوشت: رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم وزیر ارشاد را احیاگر کنسرت نامید و افزود: کنسرت‌هایی که در شهرها برگزار شده، اکثر روزها هم به عنوانی از بزرگداشت یک خواننده، نوازنده، پیشکسوت موسیقی‌دان و آوازه‌خوان نام‌گذاری شده است، وی تحت عنوان ترویج هنر اکثراً ازاین‌دست برنامه‌هایی داشته است.

آیت‌الله یزدی از وزیر ارشاد خواست اقدامات سال‌های اخیر خود را مرور کند و تصریح کرد: روز گذشته هم یک تئاتر خیابانی با 270 هنرمند در قالب 28 گروه از استان‌های مختلف و با حضور 3 گروه هنری از کشورهای خارجی برگزار شده و ایشان در سخنرانی خود گفته "این برنامه‌ها ظرفیتی برای صلح بین اقوام و ادیان مختلف است". او از این طریق می‌خواهد بین ادیان و اقوام ایجاد صلح کند، درحالی‌که این راه درستی نیست.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید براینکه وزیر ارشاد از این راه‌ها به نتیجه نمی‌رسد و در لوازم و ملازماتش منکرات زیادی دارد، گفت: بی‌اعتنایی به حجاب، برخوردهای نامناسب نسبت به این موضوع جامعه در شرایط حساسی است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در واکنش نسبت به اجرای کنسرت در قم افزود: به این برنامه اعتراض شدید دارم، اگر فیلم آن را ندیده بودم هرگز این تصمیم را نمی‌گرفتم، عکس‌های بسیار زننده‌ای از این کنسرت دیدیم؛ دین‌شکنی تا چه اندازه، حرمت‌شکنی تا چه اندازه؟

هیچ‌کس حق ندارد عذرخواهی مدیرکل ارشاد را بپذیرد

وی با تأکید براینکه هیچ‌کس حق ندارد عذرخواهی مدیرکل ارشاد را بپذیرد، چون حریم حضرت معصومه(س)، حریم حوزه‌های علمیه و مراجع شکسته شده است، عنوان کرد: اینجا قم است، شکستن این حریم مثل شکستن حریم شهرهای دورافتاده نیست و این حریم‌شکنی بسیار رقت‌بار بود.

آیت‌الله یزدی خطاب به وزیر ارشاد گفت: روش‌تان را عوض کنید چراکه سبب کاهش محبوبیت دولت‌تان می‌شود، به رئیس‌جمهور عرض می‌کنم "شما غیرت روحانیت، لباستان ایجاد می‌کند وقتی این قبیل چیزها را می‌شنوید نتوانید تحمل‌کنید" از رئیس‌جمهور می‌خواهم به وزیر ارشادشان تذکر دهند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان اینکه ممکن است عده‌ای از این برنامه‌ها خوششان بیایید، ما با شادی جامعه مخالف نیستیم اما باید ملازمات آن رعایت شود، خاطرنشان کرد: آقای وزیر "به شما نرسیده است که در قم چه موسیقی جایز هست یا نیست؟ شما کار خودت را بکن. شما حق دخالت در امور فقهی را ندارید".

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان اینکه وزیر ارشاد گفته از نظرات رهبر معظم انقلاب پیروی می‌کند عنوان کرد: اگر وزیر ارشاد نظر رهبری را رعایت می‌کند، باید بداند که ایشان برخی سرودها را تجویز کردند اما ایشان فرمودند ترویج موسیقی را جایز نمی‌دانند و عملکرد وزیر ارشاد ترویج موسیقی است.

وی بابیان اینکه وزیر ارشاد خدماتی هم داشته اما خدمات وزیر ارشاد خیلی نقص دارد، تصریح کرد: در دوره قبل وزارت ارشاد تعدادی از کتاب‌ها ممنوع‌الچاپ شد اما وزیر ارشاد در دوران خود به آن‌ها مجوز داده است، وزیر ارشاد در نشر کتاب هم ضعف‌هایی دارد که این‌ها همه مربوط به مبنای فکری وی است.

آیت‌الله یزدی بابیان اینکه از نمایندگان مجلس توقع دارم با استفاده از حق نظارت خود ببینند در کنسرت‌ها چه می‌گذرد تصریح کرد: نمایندگان باید در این زمینه اعتراض کنند و از وزیر سؤال کنند؟ نمایندگان قم فیلم این کنسرت‌ها را ببینند که مراجع بی‌جهت اظهار نگرانی نکردند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه در قم نباید کاری خلاف رضای اهل‌بیت (ع) انجام شود گفت: مراجع عظام تقلید سخت از برگزاری کنسرت در قم ناراحت‌اند، نباید مرجعیت را تنها گذاشت و حریم آن را شکست؛ مرجعیت عالی‌ترین مقامی است که در تشیع همیشه مورداحترام بوده و خواهد بوده است، این اقدام غیرقابل‌برگشت است.

وی تأکید کرد: مدیرکل ارشاد باید استعفا دهد و از قم برود این بحث با عذرخواهی حل‌شدنی نیست.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به برگزاری مسابقه فوتبال ایران- کره در شب عاشورا اظهار داشت: وزیر محترم در حد خود تلاش کرده این مسابقه را جابه‌جا کنند اما گفته شد این تقویم 4 سال پیش چیده شده است وزیر اگرچه تلاش خود را کرده اما نتوانسته این تاریخ را جابه‌جا کند.

وی افزود: به ایشان می‌گویم "آقای وزیر! وزارت شما در سایه احترام به عاشورا تاسوعا محقق شد، شما وزیر این نظام هستید؛ این نظام در سایه محرم و صفر محقق شده و این نعمت‌ها در سایه اسلام و انقلاب و عاشورا است. اینکه نمی‌توانید این مسابقه را جابجا کنید این جواب‌ها قانع‌کننده نیست."

آیت‌الله یزدی خطاب به وزیر ورزش با تأکید بر اینکه اگر این برنامه را حذف کنید هر زیانی ببینید در برابر آن سودی که از احترام عاشورا به دست می‌آید، برابری می‌کند، خاطرنشان کرد: از وزیر ورزش خواهش می‌کنم این محاسبه را دقیق‌تر انجام دهند و مسابقه را تعطیل کنند، چراکه سود آن در حال و آینده بیشتر خواهد بود ضمن تقدیر از زحماتی که کشیده‌اند.

مداحان مرز خود را بشناسند

آیت‌الله یزدی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ماه محرم با اشاره به اینکه برگزارکنندگان مراسم‌های عزاداری باید بدانند که هدف اصلی از برگزاری این جلسات تبیین فلسفه شهادت سیدالشهدا است عنوان کرد: آیا این هدف موردتوجه شما هست؟ سعی کنید اگر پولی از جایی می‌گیرید بدانید از چه منبعی است. این پول بیشتر از درآمد زندگی شخصی فرق دارد. مداحان مرز خودتان را بشناسید و سخنرانان نیز قدر این موقعیت را بدانند و مردم را به خدا نزدیک کنند؛ مبادا حیثیت زینب کبری (س) را پایین بیاورید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۳۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
7
179
واقعا...

مردم یه جور فکر میکنن و برخی ...مسئولین یه جور دیگه.

فعلا مردم فقط نظاره گرن.
پاسخ ها
میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
تا ب حال نمیدونستم خوشحالی بعد از گل هم حرمت شکنی محسوب میشه نمیدونستم اگه احیانا با یه گل مردم هورا بکشند دین و آیین ب خطر میفته! ......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
حاج اقای یزدی ایکاش شما بزرگواران در خصوص فساد اداری و مالی حساس بودید . نسبت به ثروتهای بادآورده حساس بودید. نسبت به فقر و بیکاری مردم حساس بودید و ........
سرهنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
آقای عصبانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
ایشون از اینکه مردم بهش رای ندادند هنوزاشکال نداره
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
7
171
سلام
چنانچه خدای نکرده بااجرای موسیقی حریم حضرت معصومه س ومراجع گرامی را شکسته اند
چرا موقعی که در این شهر مقدس با فحش وناسزاولنگ کفش به استقبال رئیس قوه مققنه اقای لاریجانی رفتنند سکوت کردید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
حرمت معنوی بانوی عصمت و طهارت علیهاالسلام که مامن و پناهگاه تمام اهل علم و دین و ملجاء تمام شیعیان عالم است مهمتر است یا حرمت مادی یک فرد مسئول در یک جمع محدود؟؟!!
محمد جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
آقای ناشناس 13:11 یه مقدار به حرفی که زدی فکر کن!!! قطعآ هیچ شخصی در حرم حضرت معصومه اقدام به برگزاری کنسرت نکرده و حتی در حوالی آن، اینکه ایشون میفرمایند کلا موسیقی اجرا نشه پس باید در مراسم عزاداری سالار شهیدان هم از طبل و دوقل استفاده نشه چون اون هم نوعی موسیقی محسوب میشه یا اگر آقای علم الهدی میفرمایند موسیقی باعث انحراف است پس در زمان تولد امام رضا (ع) در مناره های صحن مطهر رضوی از شیپور استفاده نشه! در ثانی همه انسانها دارای حرمت هستند و نزد باری تعالی عزیز، وقتی شما میفرمایید حرمت کسی که مسئول یک جامعه محدود است میتواند شکسته شود پس بنده و شما باید بپذیریم که بی حرمت ترین افراد جامعه هستیم! این منطق شماست؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
آقای محمدجواد اولا کسی مدافع شکسته شدن حرمت هیچ مسئولی نیست، موضوع حواشی غیراخلاقی است که در برگزاری کنسرت ها بوجود میآید و من و شما می دانیم منظور چه حواشی است!‌ اما سوال این است آیا واقعا معتقدید آن چه در کنسرت ها انجام می شود، مترادف شیپور نقاره زن ها و طبل و سنج عزادارها است؟!!
محمد جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
این افکار من و شماست که بی اخلاقی رو در ذهن تصور میکنه و در حاشیه سیر میکنه وگرنه از یک زن چادری هم میشه حاشیه ساخت و حواشی درست کرد.شما میتونید از تمام مخلوقات خدا حاشیه درست کنید چون ذهنتون دنبال حاشیه هست و فکر میکنه همه مثل خود هستند. اینکه از رئیس قوه مقننه که حاصل آرای مردم هست به عنوان رئیس یک مجموعه محدود یاد میشه از جمله مواردی هست که حاشیه و محدوده فکری رو مشخص میکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
8
152
مگر حضرت امام نفرمودند موسیقی اشکالی ندارد؟دایه دلسوزتر از مادر شده اید؟یادتان باشد چه کسانی انقلاب کردند.همین مردم.
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
اولا موسیقی رو گفتن نه کنسرتهایی که یک عده هر رفتاری رو میخوان انجام میدن.
دوم اینکه موسیقی داریم تا موسیقی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
بله.موسیقی که شما دارید فقط بوی مرگ میدهد و موسیقی که مردم دارند بوی شادی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
6
174
حاج آقا دلتون خوشه.بجای این حرفا مملکت از دزدی نجات بدین.....مهمتره
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
4
106
جای احمدی نژاد خالیه بگه.....
به نظر شما احمدی نژاد ایجور وقتا چی می گف؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
میگفت اون ممه رو لولو میاد ..ا!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
9
175
ایشان 1 نفر از 80 میلیون ایرانی هستند . نمیتوتنند بجای 80 میایون نفر صحبت کنند و تصمیم بگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
ولی تصمیم میگیرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
4
109
مسئله دین نیست.......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
دقیقا
مسئله پوله
اگه طرف باج میداد میتونست کنسرت بزاره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
5
123
این اظهارات تند و افراطی در شان یک روحانی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
4
126
شادی از نظر ایشان حرام است . مردم رو دین زده میکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
3
139
رای مردم در انتخابات خبرگان نشان داد ایشان چقدر در بین مردم جایگاه دارند!!!!! حالا چطور از طرف مردم تصمیم میگیرند و نظر میدهند؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
مدیریت ایشان در قوه قضائیه که رییس بعدی آنرا ویرانه توصیف کرد و نیز عزل از امامت جمعه تهران نشان از ناتوانی وی ..... هرکس جای ایشان بود رویش نمی شد اظهار نظر بکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
3
127
اقايان از راي نياوردن ناراحتن دارن جاي ديگه تلافي مي كنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
3
113
مردم ایران پایبند اعتقادات هستند ... اما از افکار شما خسته شدند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
4
78
سلام
مي توان با مديريت صحيح در روز تاسوعا با پتانسيل موجود در عزاداري آقا اباعبدالله (ع) در مجموعه آزادي هم از تيم ملي حمايت كرد و هم عزاداري و چنين سخناني بايد قبل از صحبت با جرايد در محافل خصوصي گفته شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
3
97
حاج آقا دوره بعد هم کاندید خبرگان میشود؟؟
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
2
98
این نظرایشان است ولی به گمانم نظر ملت متفاوت باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
3
86
سرگرمی جوانان همین فوتبال هست اونم ازشون بگیرید. ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
3
98
واقعا بنازم به این غیرت دینی بعضی از بزرگان جامعه که سمتی داشتند و دارند که این غیرت فقط دربرابر موسیقی و حجاب حساس است و پناه می برم به خداوند متعال که این غیرت دینی دربرابر دزدی وچپاول و غارتگری ثروت ملت در اون 8 سال کذایی در خواب ناز بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
دین از نظر ایشان در حجاب و موسیقی و کنسرت و شادی خلا صه شده است اینهمه دزدی و غارت بیت المال چرا ...؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
2
52
چه ......!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
3
66
..... متوجه شدیم شما هستید.!!!
پاسخ ها
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
پس الکی نبود که آیت الله شاهرودی بعد از اینکه قوه ی قضائیه را از ایشان تحویل گرفتند گفتند:خرابه ای را تحویل گرفتم.مدیریت یعنی مدیریت ایشان وبقیه باید استعفا بدهند.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
3
98
چرا در برابر دزدی ها و اختلاس ها از بیت المال هیچ حرفی نمیزنید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
3
85
شما فقط نظر خودت راگفتی حاجی مگر مملکت روی برنامه های شما میچرخد .........
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
3
77
تا رئیس جمهور از. کنسرتها دفاع کرد، همه حضرات فرمودند مگه مشکل کشور کنسرته،
حالا نمیدونم چرا خودشون به جای مشکل مردم به کنسرتها چسبیدند
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
1
66
جنای یزدی اگه چنین مواضع تندی را هم زمان دولت گذشته داشتید الان وضع این نبود حتی یک موضع گیری عیله اونا نداشتید ولی حالا شمشیر رو از رو بستید اگه موسیقی و کنسرت اشکال داره وظیفه شرعی شماس که برا جلوگیری از ان در ساسر کشور اقدام کنید قم و مشهد نداره جناب شما یه نگاهی به بعضی موسیقی هایی که از صدا وسیما پخش میشه بیندازید بعضی از اونا مصداق بارز لهو لعب و حرام است حتما از نظر شما اشکال نداره ؟؟؟ و بعد اگه تو هر شهری روحانیون ان برا دولت تععین تکلیف کنن که کی برود کی بماند کار عاقبتی نداره شما که عضو شورای نگبان قانون اساسی هستید که نباید اینگونه صحبت کنید
فهمیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
1
73
به به .... عجب ....آیت الله یزدی......خو عزیز من مگه میشه زمان بازی رو جابجا کرد...فکر میکنی حالا، ک مردم مذهبی به حرف تو هستن کل دنیا هم به حرف شما هستن؟؟ ن عزیزم اینجوریا نیست..بعد هم از لحاظ کنسرت بلع درسته...شما با شادی مردم مخالف هستید.دوست دارید مردم همیشه در عزا باشند...خلاصه آیت الله بگم ک این راه و روشش نیست...به نظر من حق الناس گردم شما هس.چون شما ک وکیل و وصی همه مردم نیستید...
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
1
70
واقعاً كه هر كس از راه ميرسه قانون گذاري ميكنه!اين وضعيت اگه ادامه پيدا كنه هر كسي ميتونه اعلام خود مختاري كنه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
1
66
از ماست که بر ماست ................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
1
88
جناب يزدي ، مردم در انتخابات خبرگان نشان دادند كه تفكر شما رأ نميپسندند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
1
82
وقتی مردم بهش رای نمیدن خوب معلومه اونم اینجوری تلافی میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
2
36
مگه ایشون نبودن که....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
1
26
آقای یزدی ....؟
روشن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
1
42
شما باید مشهد و قم را از ایران جدا کنید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
4
68
ملت چجوری بگه که شماها رو نمیخواد وقتی بهتون رای نمیدن یعنی حرفهای شما خریدار نداره
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
1
50
قبل از انتخابات هم معلوم بود که نظر ایشان با نظر مردم متفاوت است اما ایشان اساسا معتقدند مردم حق اظهار نظر ندارند . اما تعداد زیادی از مردم هم با ایشان هم عقیده هستند به نظر نمی رسد ایشان در نظر خود تغییری بدهند اما اگر مردم به خود باوری برسند در اینده شاهد موفقیت های بیشتر خواهیم بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
1
51
احساس میکنم کاملا از مردم فاصله گرفته!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
0
39
احساس میکنم که کاملا از مردم فاصله گرفته!
ثابتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
0
45
..... علی ایحال ، مدیر کل ارشاد قم بعنوان نماینده عالیرتبه وزارت ارشاد دولت مردمی تدبیر و امید ، حق عذرخواهی از کسی را ندارد و اگر اینکار را بکند منفعل عمل کرده و نمیتواند بعنوان نماینده دولت فخیمه در ان استان ادامه کار دهد... خلاصه اینکه جناب یزدی ، گرچه تا کنون هزینه دینداری اقایان اگر تا دیروز از جیب حیثیت ملی ملت ایران پرداخت میشد ولی امروز ما حاضر نیستیم که این هزینه را پرداخت کنیم .. بنابراین سعی کنید حجاب کلام و عتاب خود به دولت منتخب را حفظ کنید..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
1
42
.........خداوندا ما را نجات بده !!واز شر هوای نفس رها کن ،الهی امین
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
2
53
تا اینجا که من نظرات را چک کردم 28 نظر منفی نسبت به خبر وجود داشت و تعداد مجوع لایک 285 و تعداد دیسلایک 2 پس داریم: 28+285 برابر با (313 نفر مخالف یک موضوع) و (2 نفر موافق موضوع). به عبارت دیگر 0.6% افراد جامعه با ایشان موافقند یعنی تقریباً نیم درصد. همین!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
4
59
دزديهاي عيان را نميبيند ولي كنسرت برگزار نشده را ميبينند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
2
48
و خیلی راحت از طرف مردم حرف میزنیم و ............................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
2
27
به شعور مردم توهین کردن است که بجای آنها تصمیم گرفته و از هر تریبونی مقاصد سیاسی را فریاد بزنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
1
23
درود بر روحانی ودولتمردان فهیم او
hosam
|
United States of America
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
1
13
به نظرمن انسانها بلحاظ پیشرفت فرهنگی وتکنولوزی بروز باید ابدیت بشن روزهای همین تفکرمگفتند اگر کسی نوار موسیقی گوش کند باید ان رادیو ظبط را 3باردراب جوض غسل بدهند ایا جالا این فتوارو میدن نه یا انهاییکه بهمدرسه میرفتند می گفتندازدین برگشته اند ایا اینجوربود نه پس نتیجه می گیریم ای نوع تفکر زیاد دوام نمی اورد مگر ببود که می خواستند برای راه انداختن فیسبوک اقای ظریف اورامحاکمه کنند اینهم میگذرد داستان کنسرت و نهایتا جای خودش رو بازمیکند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
1
24
انقدر با مردم و خواست مردم ضدیت نکنید
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
1
23
منظور جناب یزدی از مردم همان مردمی بودند که در خبرگان به ایشان رای ندادند و حالا دارند از رای مردم انتقام می گیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
تازه داریم می فهمیم که چرا مردم به ایشون و تفکراتشون رای ندادند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
1
28
سلام، آقا ما نفهميديم موسيقي حرام است يا حلال، شايدم خداوند حلال و حرام را به صورت منطقه اي تعريف فرمودند و ما خبر نداريم، در جوار امام رحمت هزاران دزدي و ... ميشود آقایان در خوابند اما به كنسرت و موسيقي گير ميدهند شايد هم دزدي در آن مناطق حلال است و ما خبر نداريم
پاسخ ها
خانم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
لايك واقعا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
1
22
جناب يزدي ، مردم در انتخابات خبرگان نشان دادند كه تفكر شما رأ نميپسندند
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
0
19
مگر نمی گویند علامه حلی روز عاشورا ازدواج کرده است. فوتبال دوستان حرمت را تاسوعا و عاشورا نگه می دارند شما غصه نخور آقای یزدی. در ضمن قبل از بازی هم می شود در استادیم مراسم عزاداری مختصر داشت. چرا باید همه چیز را صفر و یک ببینیم. بین صفر و یک بی نهاییت عدد است.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
8
4
برادر عزیز ایت الله یزدی
....
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
0
19
آقای یزدی که چیزی را به مردم تحمیل نکنید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
1
35
آقای یزدی شما چه کاره هستید که به وزرا ومدیران تعیین تکلیف می کنید؟؟؟ در کار اجرائی کشور دخالت کند؟؟ کجا داریم میریم؟؟؟ مردم به شما رای ندادند یعنی بروید دنبال کار خودتان نه اینکه به وزرا تعیین تکلیف کنید!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
1
25
اقای یزدی من تمام نظرات بالا را خواندم همه به نوعی با نظر شما مخالفند همیشه هم همینطور بوده امام هم با نظر شما مخالف بودند شما نظراتتان تنگ بینانه است .................................................
پاسخ ها
saeed
| Germany |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
زمانبکه حضرت امام شطرنج وموسیقی را درحدمتعارف مجاز اعلام کردند این آقایان وهمفکرانشان جرئت نکردند جیک بزنندولی ظاهرا الان شرایط برایشان محیا شده.
سیدمحمد علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
1
29
هرچه را که باید ببینند نمی بینند (دزدی از بیت الما-فساد افتصادی .....)هر آنچه را که می خواهند می بینند
کاوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
1
23
تا چه اندازه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
1
30
موسیقی و فوتبال و سینما و تفریح و خنده و شادی و .....شده تصویه حساب و آتو و بهانه برای مقابله با این دولت‌‌‌‌.....
جسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
1
43
اقا ماهم قمی هستیم بزرگ شده قم هستیم ولی کی به این کنسرت ها اعتراض کردیم؟!!!!!!کجا ریختیم تو خیابون و شلوغ کردیم که کنسرت نباشه(منظور عموم مردم)؟!!!!!!چرا عقاید خودتون رو درقالب عموم مردم زور چپون میکنید؟!!!! اگر از اجرای کنسرت ناراحتید اشکال نداره بگید ناراحتیم و اجازه نمیدیم دیگه چرا از مردم مایه میذارید؟!!!! چرا میگید صبر مردم داره تموم میشه؟!!!!
پاسخ ها
کاوه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
منم قمی هستم و با نظر حسین موافقم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
1
24
از مردم مستقيم بپرسند كه آيا كنسرتها را قبول دارند يا نه. يك نظرسنجي در سيما برگزار شد و مردم با 99/3% راي به برگزاري ان حتي در مشهد دادند . حالا نميدانم افرادي نظير اقاي يزدي چه ميگويند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
0
21
باشه چشم
منتظر دستور شما بودیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
1
28
آقای یزدی لطفا در فکر اختلاسهای هشت سال گذشته هم باشید
سعید
|
United States of America
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
0
22
تیم ایران باخت شما گریه کنید
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
1
17
آقای یزدی نمی توانند مانع برگزاری کنسرت قانونی بشن مملکت قانون داره .مشهد وقم ودیگر شهرها هیچ فرقی باهم ندارن.بهتره آقای یزدی مقابل خواسته ملت نایستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
0
20
در برابر کسانی که عمرشان را در دین صرف کردند باید پرسید چرا نه اینکه بحث رو به جاهای دیگه برد مثل بیکاری گرونی نه کنسرت ????
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
2
26
امروز ممنوعیت کنسرت و فوتبال،فردا ممنوعیت کت شلوار و مانتو و پس فردا......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
0
20
حاج آقا اين حرفها ديگه در دل ملت شريف ايران خريدار ندارد لطفا خودت را خسته نكن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
1
20
مردم خودشان در شادی شاد و در عزا ماتم میگیرند.
حتما انتقال بديد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
39
2
اولا، حق رو نميشه از اكثريت شناخت، هي نگيد راي نيوردن يا ما بيشتريم. اكثريت ملاك حق نيست
ثانيا، اينكه ايشون راجع به مشكلات معيشتي يا مشكلات دولت قبلي اظهار نظر نكردن رو از كجا ميگيد، ايشون در هر جا كه لازم بوده اظهار نظر كردن
ثالثا، حواستون باشه راجع به علما راحت اظهار نظر نكنين و حرفاي بي مبنا نزنيد؛ ايشون وظيفه دونستن و اظهار نظر كردن
رابعا، كسي نگفت موسيقي يا ورزش نباشه، گفتن موسيقي حرام و حرمت شكني نباشه، ابتذال موجب به هم ريختن خانواده ها و همين مشكلات فرهنگي، و معيشتي و دزديها است. لذا اگه ايشون ميگن كنسرت مبتذل نذارين، در اصل دارن جلوي كاري رو ميگيرن كه آخرش دزدي و مشكلات اقتصاديه.
خامسا، ايشون به عنوان يك فرد روحاني حق انتقاد دارن و اين وظيفه علماست كه در مقابل منكرات ساكت نشينن.
سادسا، اگر كسي ميخواد اظهار نظر كنه حواسش باشه يه روزي هم بايد تو قبر بخوابه و جواب حرفاشو بده، لذا تك تك ما بايد حواسمون باشه كه چي ميگيم. با تشكر موفق باشيد.
پاسخ ها
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
باشه شما خوب بقیه بد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
میشه یه مثال از سخنان ایشون رو در مورد مشکلات دولت قبل بیان کنید
میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
دوست عزیز لطف میکردید یه پاسخ منطقی (تاکید میکنم منطقی) در قبال عدم برگزاری بازی ایران کره بذارید.. تشکر. بله هم ما در قبال حرف و اعمالمون مسئولیم و هم شما.
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
ببخشید پس حق رو از چی میشناسن. این حرفها دیگه الان خریداری نداره. از کی تا حالا موسیقی جزو منکرات شده؟؟؟؟ خودتم که گفتی هرکسی رو تو قبر خودش میزارن.........
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
مشکل اینجاست که ایشان دردشون درد دین نیست .چرا که اگر واقعا درد دین داشتند در زمانی که دزدیهای هم فکراشون دردوره محمود مردم را به خاک سیاه نشاند حرف میزدندو در ضمن بقول مولا علی فقر ازهر دری وارد شد ایمان از همان در خارج میشود .
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
لطفا تعریف دقیقی از حق ارایه نمایید تا ملاک حق را بدانیم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
انقدر بیخود اولا دوما نکن.
اگر هم ربط کنسرت به اصطلاح شما مبتذل رو با دزدی و مشکلات اقتصادی که فرمودید مشخص کنید ممنون میشم.
ناشناس
|
Italy
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
1
26
شاید اگر کسی به ایشان رای میداد حرفشو قبول میکردن ، خداخیرت بده حاج اقا تا کجا زور ، مگر این مملکت قانون ندارد ، قوه قضاییه ندارد اینکه نشد کشورداری عزیز برادر ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
1
26
آیت الله یزدی ملت ایران مسلمان و شهید پرور هستنددر ایام محرم برای شهادت امام حسین ع ویارانش عزاداری ودر ولادت امام علی ع و حضرت زهرا ص جشن و شادی می گیرند.تکلیف شما در انتخابات معلوم شد.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
36
1
البته گذشته از این صحبتها در خود امریکاهم در هر ایالتی قوانینی دارد وهرکس بخواهد کاری کند باید به ان ایالت برود.... حتی در واشگنتن فقط سیاسیون هستند چه اشکالی داره چند استان مخصوص کنسرت تو کشورمان باشه وتفکیک بشه هر استانی با توجه به شرایطش مخصوص یک هنری باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
1
23
فکر کنم با این حساب تیم فوتبال به احتمال زیاد از کره می بازه
علي كوچيكه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
2
28
اين هم نظر مردم كه همگي با تو مخالف اند حضرت آيت الله! پس تو به جاي كدوم مردم داري عليه موسيقي و كنسرت در قم حرف مي زني كه همه اينها خلاف آمد نظر همان مردمي است كه الحق به موسيقي بيش از هر چيزي اين روزها نياز دارند... به جاي اين حرفها كمي به درد واقعي مردم رسيدگي كنيد
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
2
15
حقت بود که رای نیاری
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
1
16
لا اکراه فی الدین
تمام
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
1
15
هرکنسرتی هم حرام نیست .....موسیقی سنتی کجاش حرومه ؟
امام حسین (ع) هم با ورزش مخالفتی نداره
همش که نباید سینه زنی باشه
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
0
13
نظرات ایشان به رای مردم بزرگ ایران گذاشته شود.
مردم فهیم تهران به تفکرات ایشان و امثال ایشان خیلی وقته نه گفتند.
حق طلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
1
15
لطفا هر كس از اظهار نظر جناب آقاي يزدي در خصوص معانقه ريس جمهور محبوبشان با مادر چاوز اطلاعي دارد بگويند .
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
1
13
حرفهایی میزنند که تقریبا در اروپا 100 ساله مشکلش حل شده
.
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
2
12
این همه سادسا و سالسا و رابعا و نامسا آوردی همش جفنگه
مرد حسابی ....
واکف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
1
6
باز تو فیلمشو دیدی خوشبحالت
ناشناس
|
Canada
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
0
12
اینها لفظ مردم را لقلقه زبانشان کرده اند. برای اقای یزدی و امثالهم مردم اصلا اهمیت ندارند و گرنه از همین اظهار نظرات مردم باید بفهمد که 99.5 درصد مردم با افکار ایشان و همفکرانش مخالفند. منتهی از رو نمی روند.
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
0
14
ایشون درد اقتصادی مردم مطلقا براش مهم نیست
کسی که توی این وضعیت به کنسرت به جای اقتصاد گیر میده نشون میده که فقط فکر خودشه
ضمنا خیلی کار ایجاد کردین برای جوون ها میگی کنسرت حرامه ؟ چی کار کنن ؟ برن تو مترو دستفروشی کنن ؟ اونم که میگیرنشون
ناشناس
|
Canada
|
۰۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
1
13
عصبانیت از انتخاب نشدن است.
آذین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
1
9
.... به خرافات
مخلصیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
15
این مردم یه رهبر ویک دولت دارن که مدیریت میکنند بقول ریئس جمهور هرکه بلند گو دستش امد امر ونهی حکومتی نمیکنه ودر صورت نیاز دیوار بکش دورخونه ات وهر شعاری میخواهی بده به ارامش مردم کاری نداشته یاش3- بوقتی رای نداری یعنی حق نداری از زبان مردم حرف بزنی بقول ارجمند افتاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
7
چرا براى شاغلين بازنشستگى وجود داره......
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
2
11
ما باید به نظر مردم احترام بگذاریم و همین مردم هستند که انقلاب کردند و پشتیبان بودند روحانیت شان خودش را باید اول از همه خودش حفظ کند چرا نباید به یک روحانی که وارد اتوبوس میشود جای نشستن داد ...
سیامک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
2
18
جایگاهی در بین مردم نداری جناب یزدی
مخالف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
2
19
اقاي يزدي اگر توانستيد مطالب بالا را بخوانيد ببينيد چقدر دربين مردم. محبوبيت داريد

نميدانم با چه زبانى بايد بهشما گفت كه مردم براي گفتهاي شما ارزشي قايل نيستند

لطفا اكر ممكن است شما ديگر كمى استراحت كنيد ودستور ندهيد
سرهنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
2
8
جناب یزدی اینهمه عصبانیت برای سن و سال شما خوب نیست.بی خیال شو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
2
12
اقاىً يزدى اجازه مى دهيد نفس بكشيم ؟يا اين كار هم با أصول شما مغاير است !
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
2
10
با سلام ملت از دست شما و کسانی که مثل شما فکر می کنند خسته شدن همیشه امام بزرگوارمون می فرمودند من نوکر این مردم هستم در هیچ موردی ندیدم بگویند من سرور این ملت هستم
فریبرز
|
United States of America
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
1
7
این بزرگواران که این همه حساسیت دارند که شایدبجا هم باشد چرا نسبت به مسائل دیگرمثل اختلاسهای ازبیت المال،حقوقهای غیرمتعارف و.... حساس نیستند. این مسائل که بیشتراسلام را به خطر می اندازدتااینکه یک مسلمان وعاشق قطعی امام حسین(ع) برای یک گُل خنده ای کند ویکساعت بعد با شور بهتر ومضاعفی درجلسه عزاداری امام حسین(ع) شرکت نمایدواشک واقعی برمصائب شهدای کربلا بریزد.خدابخیرکند. هرچیزی به جای خویش نیکوست عزیزم.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
0
8
کارخانه دنا را تعطیل کنید فقط یک روز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
0
10
آقای یزدی، فقط همین، هر چی می خواهی یک بار بگو فردا دوباره نیایی بگی فلان چیز را اجازه نمی دهم و .... همه را یک بار بگو، آه یک بار شیون هم یک بار. ملت هم که از نظر شما اصلا چیزی نمی فهمند و باید تا قیامت شما برایشان تصمیم بگیرید. آقای یزدی قوه قضاییه 10 سال در دست شما بود دیدیم که چه تحویل دادید که آقای شاهرودی گفت ویرانه تحویل گرفته ام. از دل این ویرانه امثال سعید مرتضوی بیرون آمد. پس فکر نکنید خیلی هم عقل کل هستید به خاطر سن و سالتان مردم ملاحظه می کنند و ادب به خرج می دهند شما هم رعایت کنید. حداقل یک سابقه مدیریتی درخشان از خود بجا می گذاشتید امروز حرفتان قابل قبول بود.
ناشناس
|
Mauritius
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
1
3
قاعدتا آدم عاقل می فهمه که چقدر حرفش مقبولیت داره، اما ایشان دخالت در امور اجرایی کشور میکنه انتخابات خبرگان رو هم خیلی زود از یاد بردند.
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
1
2
این طور رفتارها و نظردادنهای بی منطق فقط آب به آسیاب دشمن ریختنه وباعث میشه مردم متحد وطن رو خدای ناکرده مقابل هم قرار بدن .آقای یزدی مگر این مردم را نشناخته اید اینان در هر شرایطی پشتیبان مملکت و در خط رهبری بودن وهستند ودر روز مسابقه فوتبال نیز یک صدا با فریاد یا حسین به حمایت از عزیزان ورزشکار میهن خواهند رفت.در ضمن مملکت هر کی هرکی نیست .برای همه شما تصمیم بگیری.
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
1
2
تو انتخابات شکست خورده ....لطفا اب سرد و اب قند فراموش نشه ...
عبدالله
|
-
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
1
1
از لحاظ علمی چرا کارکنان دولت باید بعد از سی سال یا سی و پنج سال بازنشسته شوند ولی ....
فروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
1
2
اقای یزدی شما برو.جوابگوی سالها ریاست بر قوه قضاییه باش
یادتونه که آقای شاهرودی چی گفتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
0
1
ملت بزرگوار ایران درانتخابات مجلس ثابت کرد که امثال یزدی ها را قبول ندارد اگر ملت اینها را قبول داشتند به انها رای میدادند همین رای ندادن ملت به اینها نشاندهنده ان است که پایگاهی درمیان مردم ندارندواینها باید برای اینکه خودی نشان بدهنداز احساسات مذهبی مردم به نفع خودشان بهره برداری سیاسی کند والا همه میداند عشق به امام حسین انچنان دردل مردم شیعه ایران شعله وراست که من ادمهایی را دیده اند که مشروب خور وادمهای بد هم بوده اند ولی برای امام حسین روز عاشورا که میشود انچنان عشقی دارند که درمساجد وتکایا برای ان حضرت عزاداری میکنندبنابراین لطفا به امثال الله اکرم بگویید اینقدر کاسه داغتراز اش نباشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
1
1
آقا دم همتون گرم
حسین باقری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
1
4
آن کسی که باید برود کسی هست که مردم با رای خودشان در 7 اسفند از انتخاب خبرگان باز ماند
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
1
1
جناب اقای یزدی.اگه وقت کردید لطفا به وضع فقیر بیچاره های که پول نان شبشون راندارند هم رسیدگی کنیدایا بنظرتون حرمت شکنند یا اونای که با کنسرت یا فوتبال تبسمی بر لب مردم می اورند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
0
2
کاش به سود بالای بانکی,دزدی سیستمی,فقر,نابرابریو...............واکنش نشان میدادی
احمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
0
1
حضرات بزرگوار لطفا شما آقازاده های خود را نصیحت کنید که سوء استفاده و اختلاس های هزاران میلیاردی از بیت المال نکنند چون اسلام و انقلاب با اعمال آنها از بین می ره با برگزاری مسابقه فوتبال هیچ اتفاقی نمی افتد نگران نباشید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین