کد خبر: ۳۹۹۴۶۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

3 باند مخوف در چابهار متلاشی شد

محمد نوربخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چابهار اظهار کرد: 3 باند خطرناک که اقدام به سرقت‌های مسلحانه و آدم‌ربایی در شهرستان چابهار می‌کرده‌اند با تلاش ماموران انتظامی چابهار شناسایی و متلاشی شدند.
آفتاب‌‌نیوز : فرمانده انتظامی چابهار به تشریح موضوع پرداخت و افزود: طی چند روز اخیر با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات پیچیده اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند، 3 باند خطرناک که اقدام به انجام قتل، سرقت‌های مسلحانه، سرقت به عنف، آدم‌ربایی، اخاذی و دیگر جرایم کرده‌اند را شناسایی کنند که در این زمینه 6 مرد و یک زن دستگیر شده‌اند.

این مسؤول ادامه داد: از یکی از اعضای این باندهای خطرناک طی گزارش‌های رسیده و بررسی‌های اطلاعاتی یک کیلو و 400 گرم ماده مخدر صنعتی از نوع کریستال به همراه یک قبضه سلاح جنگی و مقادیری فشگ جنگی در یکی از روستاهای مجاور کشف و ضبط شده است.

وی گفت: متهم دستگیر شده تاکنون به جرایم مختلفی همچون سرقت‌های مسلحانه اعتراف کرده است.

نوربخش بیان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد پس از دستگیری و متلاشی شدن این چند باند خطرناک، میزان جرایم با کاهش چشمگیری در چابهار همراه بوده است.

فرمانده انتظامی چابهار تاکید کرد: نیروی انتظامی همچنان با قاطعیت با مخلان امنیت برخورد و فضا را برای مجرمان ناامن خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین