کد خبر: ۳۹۹۶۱۵
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲

«تله» دزد شیشه‌ای برای فروشندگان تلفن همراه

سارق جوانی که از طریق سایت‌های بازاریابی اینترنتی، فروشندگان تلفن‌های همراه گرانقیمت را به دام انداخته و پس از بیهوش‌کردن آنها تلفن‌هایشان را به‌سرقت می‌برد، با ردیابی‌های پلیسی دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز : سارق جوانی که از طریق سایت‌های بازاریابی اینترنتی، فروشندگان تلفن‌های همراه گرانقیمت را به دام انداخته و پس از بیهوش‌کردن آنها تلفن‌هایشان را به‌سرقت می‌برد، با ردیابی‌های پلیسی دستگیر شد.
 
به گزارش روزنامه ایران، پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویر این سارق سابقه‌دار از کسانی که در دام او افتاده‌اند خواسته برای طرح شکایت به پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت مراجعه کنند.به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، یکی از شاکی‌ها که عکاس یکی از خبرگزاری‌های کشور است به پلیس گفته: برای فروش گوشی تلفن همراهم مشخصات فنی آن را در یک سایت ثبت کردم تا اینکه جوانی حدود 30‌ ساله پس از توافق بر سر قیمت قرار گذاشت برای معامله در پل آزادگان حاضر شوم، پس از ملاقاتمان این جوان به بهانه گرفتن پول از برادرش، یک خودروی سواری در بست کرایه کرد و با هم به دیدن برادرش رفتیم.
 
پس از رسیدن به چهارراه بهار و تماس با برادرش مرا به خوردن یک لیوان آبمیوه دعوت کرد. بعد به محل قرار اولیه برگشتیم و مدعی شد پول خرید گوشی توسط برادرش از طریق سیستم بانکی به حساب من واریز شده است و به این بهانه از من خواست تا از طریق دستگاه عابربانک موجودی حسابم را بررسی کنم. اما وقتی به دستگاه خودپرداز مراجعه کردم دچار سردرد و سرگیجه شدیدی شدم. همان موقع نیز این جوان گوشی‌تلفن همراه مرا ربود و فرار کرد.
 
پس از این شکایت پرونده سرقت از سوی بازپرس دادسرای کرج به پلیس آگاهی سپرده شد و مأموران موفق به دستگیری مردی شدند که گوشی تلفن همراه در دستش بود. اما او گفت این گوشی را 16 میلیون ریال از مرد جوانی خریده‌است.
 
کارآگاهان در بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته مغازه‌های محدوده خیابان حافظ و همچنین انجام چهره‌نگاری توسط خریدار گوشی موفق به شناسایی سارق شدند و پی‌بردند این مجرم سابقه دار به‌نام محمد.ک به جرم همراه داشتن اسکناس‌های جعلی در زندان به سر می‌برد. جوان زندانی دلیل سرقت‌هایش‌را اعتیاد به مواد مخدر «شیشه» عنوان کرد و در خصوص مدت فعالیت و محل‌های ارتکاب سرقت‌هایش گفت: از اواخر سال گذشته در شهرهای تهران، قم، کرج و شیراز به این شیوه اقدام به سرقت گوشی همراه می‌کردم.
 
پلیس آگاهی تهران از شاکیان و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر این متهم شدند دعوت کرده برای پیگیری شکایت‌هایشان به نشانی؛ پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان حر، انتهای خیابان 12 فروردین مراجعه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین