کد خبر: ۳۹۹۸۲۲
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۳
سجادی:

وزیر ورزش پاداش ویژه‌ای برای فوتسالیست‌ها در نظر گرفته است

معاون وزیر ورزش و جوانان می‌گوید وزیر ورزش پاداش ویژه‌ای برای فوتسالیست‌ها در نظر گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، نصرالله سجادی که در مراسم استقبال از اعضای تیم ملی فوتسال حاضر شده بود درباره کسب مقام سومی جام جهانی فوتسال اظهار کرد: در ابتدا ایام شهادت اباعبدالله الحسین(ع) را تسلیت می‌گویم و در ادامه باید بگویم مقامی که تیم فوتسال ایران برای اولین بار به دست آورد و روی سکوی سومی رفت بسیار خوب است. تنها رشته تیمی است که در سطح جهان چنین مقامی را کسب کرده است. بازیکنان ما نشان دادند که در این رشته ما هم پشتوانه خوبی داریم و هم از نظر تکنیکی و تاکتیکی در سطح اول جهان هستیم.

وی اضافه کرد: ما نسبت به همه رشته‌ها نگاه ویژه‌ای داریم. فدراسیون فوتبال هم باید چنین نگاهی داشته باشد قطعاً آن‌ها توجه ویژه‌ای نسبت به این موضوع دارند چون این رشته همه نظرها را به خود جلب کرده است.

سجادی در ادامه درباره پاداش‌های اعضای تیم ملی فوتسال و اینکه در مسابقات جام جهانی به آن‌ها تنها 250 دلار پاداش داده بود، اظهار کرد: من فکر می‌کنم بازیکنان ما نه تنها در این رشته بلکه در هیچ‌ رشته‌ای برای پول وارد زمین نمی‌شوند. بحث پاداش‌ها در کشور تعیین شده است و همه‌ساله ما در برابر دستورالعمل‌هایی که در اختیار داریم پاداش ورزشکاران را پرداخت می‌کنیم. مازاد آن‌ را هم وزیر ورزش و جوانان اعلام کردند که به فوتسالیست‌ها پاداش ویژه‌ای می‌دهند. یعنی پاداشی که قرار است در مراسم تجلیل داده شود پرداخت خواهد شد. این که فدراسیون فوتبال چقدر به آن‌ها در کلمبیا پول توجیبی داده است را خودش باید پاسخ دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین