کد خبر: ۳۹۹۹۸۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴

سردار نقدی: وقتی دانشجوی 20 ساله بود مسؤول کل اطلاعات شمال غرب و غرب کشور بودم

محمدرضا نقدی، فرمانده نیروی مقاومت بسیج، در هفدهمین همایش سراسری مسئولان بسیج وزارت نفت، گفت: «روزی که دشمن به کشور ما تروریست اعزام و ناامنی ایجاد کرد، ما دستگاه اطلاعاتی نداشتیم، چنانکه من که یک دانشجوی ٢٠ساله بودم مسئول کل اطلاعات شمال غرب و غرب کشور بودم و در مقابل ما سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس، صدام، فرانسه و رژیم صهیونیستی قرار داشت و آدم‌های گروهک‌های ضد انقلاب سابقه طولانی کار در تشکل‌های سیاسی داشتند».
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرگزاری فارس، نقدی ادامه داد: «این طرف من که رئیس بودم ٢٠ سال داشتم و ببینید بقیه چه شرایطی داشتند؛ اما شکست‌شان دادیم و سرانشان تسلیم و اسیر و نابود و پراکنده شدند و رفتند و امروز در کشور امنیت داریم».

فرمانده نیروی مقاومت بسیج، گفت: «حزب توده پدربزرگ بچه‌های ما در کارهای امنیتی محسوب می‌شد و منافقین هم سابقه طولانی در این زمینه داشتند؛ اما به لطف خدا نابود شدند و امروز دستگاه امنیتی شما آن‌قدر قدرتمند است که جاسوس آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی می‌گیرد و هر گروه تروریستی و انتحاری را که آمریکا می‌فرستد، دستگیر می‌کند و باید پرسید کجای دنیا این‌گونه است؟ این ثمره چیست؟ ما که چیزی نداشتیم».

او ادامه داد: «بچه‌های ما حتی پشت لب‌شان سبز نشده بود؛ اما آن زمان ملت ما تصمیم گرفت در مقابل امواج ترور و ناامنی تسلیم نشود و بایستد و مقاومت کند و به حرف آنهایی که می‌گفتند به گروهک‌ها امتیاز بدهید تا اوضاع را آرام کنیم، گوش ندادیم و قربانی دادیم و فداکاری و تلاش کردیم تا به جایی رسیدیم که امروز دستگاه اطلاعاتی داریم که در منطقه بی‌نظیر است».

نقدی افزود: «آمریکا ریگی را از یک کشور به کشور دیگری می‌فرستد و بچه‌های ما او را روی هوا می‌گیرند و روی زمین می‌نشانند و گوشش را می‌گیرند و تحویل دادگاه می‌دهند، آن‌هم در کشوری که با هیچ ابرقدرتی هم‌پیمان اطلاعاتی نیست و قرارداد اطلاعاتی ندارد اطلاعات مربوط به این تحولات را دریافت کند».

نقدی گفت: «الان آزادی‌خواهان دنیا به ایران می‌آیند و می‌پرسند شما چه کرده‌اید؟ چنانکه یکی از توریسم‌های ما توریسم گردشگری انقلابی است و آزادی‌خواهان می‌آیند و از تجربه‌های ایران می‌پرسند و سؤال می‌کنند که چطور جلوی آمریکا ایستاده‌اید؟».

او در‌این‌باره به نقل خاطره‌ای پرداخت و گفت: «گروهی غیرمسلمان از ١٠ هزار کیلومتر آن‌طرف‌تر دنیا آمده بودند و وقتی من وارد سالن جلسه شدم صلوات فرستادند، چنانکه من فکر کردم دوستان به من گزارش اشتباه درباره ملیت و دین آنها داده‌اند».

نقدی ادامه داد: «خواستم صحبت را شروع کنم؛ اما گفتند یکی از ما قرار است قرآن بخواند و یکی از جوانان آنها با لهجه خاصی سوره توحید را تا آخر خواند».

فرمانده نیروی مقاومت بسیج اضافه کرد: «در این جلسه به یاد جوان‌های حاضر در بوسنی افتادم، جوان‌های ترکیه که برای کمک به مبارزان بوسنی آمده بودند، تمام سرودهای انقلاب اسلامی را به زبان فارسی بلد بودند و می‌خواندند. آنها چهار کلمه فارسی نمی‌توانستند حرف بزنند؛ اما سرودها را بلد بودند، درست مثل همین جوان که مسلمان نبود؛ اما سوره توحید را حفظ کرده بود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
2
همش دانشجوهای ۲۰ ساله همه امورات رو می‌گردوندند....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
0
یکی از بزرگان میگه اگه کسی شما رو قبول داشته باشه نیازی به شنیدن تعریف از شما نداره و اگ کسی شما رو باور نداشته باشه حرفاتونو قبول نمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
0
ایشون که وقتی بیست سالشون بود اونطرف مرز در کشور خودشون بودن و دو سال پس از شروع جنگ از مرز غربی به ایران آمدند ، مابقی را خدا عالم است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
0
من نمیدانم بااین همه قدرت چطور تریلی تریلی جنس قاچاق وارد کشورمیشود؟؟.....
حميدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
0
باسلام و عرض خسته نباشيد خدمت شما سردار گرامي
بنده تنها تيتر مطلب را مرور كردم و نكته اي به ذهنم رسيد
اگر مسئولان گرامي در موعد مقرر بازنشسته شده و ميدان را به جوانترها بدهند، أنگاه جوانان عزيز قادر خواهند بود پاي بجاي پاي شما بزرگواران بگذارند
درغير اينصورت شما عزيزان در حسرت براي جايگزين خواهيد بود
والسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
0
0
میزان حال افراد است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
0
0
.......................................احسن به تشخيص خودت
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین