کد خبر: ۴۰۰۱۴۳
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

انصاری‌راد: روحانی کاندیدای مسلم جناح اصلاح‌طلب و اعتدال‌گراست /اصولگرایان کاندیدای رای‌آور ندارند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: مسلم است که آقای روحانی کاندیدای جناح اصلاح‌طلب و اعتدال‌گراست.
آفتاب‌‌نیوز : حسین انصاری‌راد با بیان اینکه در کشور ما دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب وجود دارد، به دوره‌های گذشته انتخابات اشاره کرد و گفت: چه بخواهیم چه نخواهیم در انتخابات 96 هم دو جناح هستند و برگزیده و کاندیدای این دو جناح با هم متفاوت خواهند بود.

یه گزارش ایسنا، وی ادامه داد : این احتمال وجود دارد که بخشی از اصولگرایان با آقای روحانی همراه شوند و به او رای دهند که در حال حاضر نمی‌توان به صورت قطعی چیزی گفت، اما آنچه مسلم است این است که آقای روحانی کاندیدای جناح اصلاح‌طلب و اعتدال‌گراست.

نماینده پیشین مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به منتفی شدن کاندیداتوری احمدی‌نژاد در انتخابات، تصریح کرد: پس از آقای احمدی نژاد جناح اصولگرا کاندیدای مشخصی ندارد، کاندیدایی که بتواند رای بیاورد و با آقای روحانی هم‌آوردی کند تاکنون ندارد و باید ملاحظه کرد که چه تدبیری خواهند اندیشید و چه کسانی را به میدان خواهند آورد.

وی با ابراز این عقیده که رییس‌جمهور سابق با اقداماتی که انجام داده و پرونده‌هایی که دارد هیچ‌گونه پایگاه اجتماعی ندارد، اظهارکرد: در سیاست خارجی تحریم‌هایی که با زحمت فراوان رفع شد محصول سیاست خارجی او بود، همچنین در داخل کشور بیش از 700 میلیارد دلار درآمد کشور خرج شد و کشور را قرض‌دار با رشد اقتصادی -6 درصد تحویل داد و معلوم نبود در صورت حضور او در انتخابات چه اتفاقی می‌افتاد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه جز اصولگرایان و کسانی که در دوره قبل با آقای روحانی به رقابت پرداختند تفکری مقابل روحانی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: به نظر نمی‌رسد که این طیف بتواند رای جامعی به دست بیاورد.

وی با بیان اینکه سیاست برخی اصولگرایان در تخریب دولت به وسیله تخریب برجام از اساس سیاست ورشکسته‌ای است، تصریح کرد: با وجود اینکه این افراد ظاهرا جای محکمی در مراکز قدرت دارند، اما در بین مردم جای قوی ندارند.

انصاری‌راد در تشریح فضای عمومی جامعه نسبت به روحانی، عنوان کرد: با توجه به تخریب‌هایی که علیه دولت انجام می‌شود و مشکلاتی که در کشور وجود دارد و از دولت‌های قبل به ایشان به ارث رسیده، باید توجه کرد که پیش از برجام وضعیت فروش نفت به چه صورت بود. در حال حاضر ما نزدیک 4 میلیون بشکه نفت استخراج و به فروش رسانده و پول آن  نیز حتی با قیمت کم حدود 40 دلار به راحتی به کشور بر می‌گردد، اما پیش از این یک‌چهارم این مقدار تولید و پول آن نیز به کشور نمی‌رسید.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که وضعیت کشور با سیاست دولت قبل ادامه می‌یافت و حمایت‌های مقام معظم رهبری همراه روحانی نبود، وضعیت غیر قابل پیش بینی برای کشور به وجود می‌آمد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اقدامات دولت در سه سال گذشته گفت: مسلما آرامش به سیاست خارجی کشور بازگشته و کشور در امنیت و آرامش اداره می‌شود که این حرکت کشور به سمت رشد را آسان کرده و کشور در مسیر رشد قرار گرفته است، مردم هم این را درک کرده و نخبگان نیز بهتر از همه این موضوع را درک می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین