کد خبر: ۴۰۰۲۷
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۴:۵۱
دادستان كل كشور:

نمي‌خواهند ايران مستقل باشد

آفتاب‌‌نیوز :  به گزارش آفتاب به نقل از روابط عمومي قوه قضاييه، حجت‌الاسلام و المسلمين دري‌نجف‌آبادي اظهار داشت: مخالفان ايران در بحث غني‌سازي اورانيوم و استفاده صلح‌آميز هسته‌يي با سوءاستفاده از مظلوميت كشورمان تصميمات كينه‌توزانه‌اي عليه ما اتخاذ مي‌كنند.

وي گفت: امر به معروف و نهي از منكر وظيفه تمام اقشار جامعه به خصوص نخبگان، مجلس، دولت، قضات و نيروهاي مسلح و اين وظيفه يك وظيفه عامه است. همان طوري كه ما نسبت به خانواده خود وظيفه امر به معروف و نهي از منكر داريم، انجام اين وظيفه برعهده همه افراد در قبال جامعه نيز هست.

دادستان كل كشور از آمران به معروف و ناهيان از منكر خواست تا با جديت بيشتر به اين امر خطير بپردازند و با برنامه‌هاي سازمان‌يافته و منظم كارنامه موفق‌تري ارائه دهند.

وي با اشاره به تقارن دهه مبارك فجر، ايام محرم و هفته امر به معروف و نهي از منكر، گفت: بستر هر سه مناسبت يك حقيقت و آن حضور و بروز انديشه‌ها و روحيه انقلابي براي مقابله با ظلم و ستم است.

در ابتداي اين مراسم، زرگر، رييس ستاد امر به معروف و نهي از منكر درباره‌ي نحوه فعاليت‌هاي اجرايي اين ستاد در استان‌هاي كشور توضيحاتي ارائه كرد.

همچنين در اين مراسم از آمران به معروف و ناهيان از منكر نمونه كشور و همسر و فرزندان شهيد قاضي مقدس قدرداني و تشكر و هدايايي توسط دادستان كل كشور به آنها اهدا شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین