کد خبر: ۴۰۰۶۳۸
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

محکومیت معلم گروگانگیر و شاگردانش به حبس

یک معلم و دانش‌آموزانش که پسر یک فروشنده خودرو را برای تسویه حساب 60 میلیونی ربوده بودند، با رأی قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به اتهام مشارکت و مباشرت به آدم‌ربایی هر یک به 6 ماه حبس محکوم شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
رسیدگی به این پرونده از 24 مرداد سال 94 و در پی مراجعه مردی به کلانتری پیشوا کلید خورد.

این مرد که فروشنده خودرو بود، به مأموران گفت که پسرش از سوی افرادی ناشناس ربوده شده و آدم‌رباها برای آزادی‌اش 300 میلیون تومان پول خواسته‌اند.

تحقیقات پلیسی برای شناسایی آدم‌رباها آغاز شده بود که شاکی بار دیگر به پلیس مراجعه کرد و گفت که سرکرده آدم‌رباها معلم پسرش است که به خاطر اختلاف‌های مالی گروگانگیری کرده است.

او گفت: امروز معلم پسرم که از چندی پیش بر سر معامله ماشین، 60 میلیون تومان به او بدهکار شده بودم با من تماس گرفت و گفت پسرم را دزدیده و از من خواست طلبش را پس بدهم تا پسرم را آزاد کند.

با کشف این سرنخ‌، محل‌های تردد گروگانگیر تحت تعقیب نامحسوس پلیس قرار گرفت و طولی نکشید که با کشف مخفیگاه او و چهار همدستش و محل نگهداری گروگان در باغی اطراف پایتخت، مرد گروگانگیر و چهار دانش‌آموز همدستش دستگیر و پسر 18 ساله نیز آزاد شد.

به گزارش ایران، با دستگیری و اعتراف متهمان که از دانش‌آموزان معلم بودند، کیفرخواست صادر شد و پرونده برای رسیدگی در اختیار قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی عبداللهی قرار گرفت.

قضات شعبه پس از شنیدن اظهارات آنها و شور، معلم و شاگردانش را با توجه به شرایط ویژه متهمان به 6 ماه حبس - برای هر متهم - محکوم کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین