کد خبر: ۴۰۰۶۴۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

واکنش مینو خالقی به مصدومیت شدید نماینده تهران

منتخب مردم اصفهان در انتخابات مجلس دهم که از راهیابی به مجلس بازماند، با انتشار متنی به حادثه تصادف منجر به مصدومیت عبدالرضا هاشم‌زایی نماینده مردم تهران واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
در متنی که مینو خالقی در کانال تلگرامی خود منتشر کرده آمده است:

«هو الشافی

أَمَّنْ یُجیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوءَ

او را یکی از شریف، پاکدل و مهربان‌ترین انسان‌هایی یافتم که در این مدت شناختم. در مراسم افتتاحیه، رئیس سنی مجلس بود و توفیق نشستن در کنارش به عنوان جوان‌ترین عضو، به تقدیر خداوند متعال، نصیبم نگردید؛ اما همیشه، از روزهای ابتدایی مسائل مستحدثه، لطف بیکرانش شامل حالم بود. تلفن‌ها و صدای آرام‌بخشش و متانت و صبوری‌اش در شنیدن حرف‌هایم؛ شاید به واسطه این فاصله سنیِ جوان‌ترین و مسن‌ترین و احساس پدر و دختری ناشی از آن.

دقایقی پیش شنیدم جناب آقای هاشم‌زایی نماینده بزرگوار مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی، در سانحه تصادف دچار جراحت شدید گردیده‌اند و پس از صحبت با یکی از پزشکان معالج ایشان، متوجه شدم عمل جراحی سختی را پشت سر گذاشته‌اند و به یاری حق، وضعیتشان تا این لحظه به ثبات رسیده است.

غرض از نگارش این سطور، درخواست دعاست از شما مردم مهربان کشورم برای این مرد خوب خدا در این شب‌ها که به نام سالار و سرور شهیدان، حضرت سیدالشهدا (ع) مزین است.

از خداوند رحیم برای ایشان سلامتی و بهبودی هرچه سریع‌تر را خواستارم.»

به گزارش ایسنا، هاشم‌زایی، نماینده مردم تهران و رئیس سنی مجلس دهم ظهر جمعه در ۱۲۰ کیلومتری اردکان در یک سانحه رانندگی مصدوم شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین