کد خبر: ۴۰۰۶۷۸
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳

ایهود باراک: دولت اسرائیل "بچگانه" رفتار می‌کند

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در ادامه انتقادات خود علیه اقدامات دولت بنیامین نتانیاهو گفت: دولت اسرائیل مثل کودکان مهدکودکی رفتار می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از پایگاه خبری العهد، ایهود باراک، وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی رادیویی مجدداً از عملکرد کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم انتقاد کرد و گفت: دولت اسرائیل مانند کودکان مهد کودکی رفتار می‌کند.

باراک در ادامه این گفت‌وگو به اقدام وزارت خارجه آمریکا در محکوم کردن ادامه شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری پرداخت و گفت: آمریکایی‌ها عجیب و غریب هستند، فریب نمی‌خورند و انتظار نمی‌رود که ما را فریب دهند اکنون آنها در چندین سطح احساس غرور می‌کنند. آمریکایی‌ها ما را بسیار کمک می‌کنند و ما باید این مساله را در نظر داشته باشیم.

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی درباره چگونگی برخورد با آمریکا از دیدگاه خود گفت: ما باید به شکل‌ دیگری با آمریکا رفتار کنیم. چرا مانند کودکی که در مهد به او اهانت شده، رفتار می‌کنیم؟

وی ادامه داد: باید به آنها بگوییم که ما مشکل بسیار حساسی داریم. احتمالاً با ما موافقت نمی‌کنند اما دست کم برای رسیدن به تفاهم تلاش خواهند کرد.

باراک در پایان گفت: چرا دولت به جای اینکه جدی باشد مانند کودکان رفتار می‌کند؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین