کد خبر: ۴۰۰۷۵
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۷:۰۷
جنبش دانشجويان عدالت‌خواه استان مرکزي تاکید کرد :

بر دنياي غرب ساخته ، قانون جنگل حکم فرماست

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار دانشجوئی آفتاب در بخشی از این بیانیه آمده است: در روزهاي اخير بار ديگر جريان امپرياليستي غرب به سرکردگي آمريکا و سه کشور اروپايي که سابقه سياه استعماري آنان همچنان در اذهان ملت‌ها زنده است، سناريوي جديدي را براي محروم کردن ملت ايران از حقوق اساسي خود در دستيابي به علوم و فن‌آوري‌هاي پيشرفته تدارک ديده، که بازيگران جديدي به آن اضافه گرديده است. 

اين بيانيه مي‌افزايد: در حالي‌که رئيس جمهور فرانسه علناً ملت‌ها را به استفاده از سلاح‌هاي هسته ای تهديد مي‌کند، طرفه اينجاست که از ديگر سو آنان را از داشتن دانش صلح‌آميز هسته‌يي ممنوع مي‌کند. در حالي‌که بوش پسر از گسترش آزادي و دموکراسي و حقوق بشر به رهبري کاخ سفيد سخن مي‌گويد، بي‌شرمانه، انتخابات ملت فلسطين و رأي به حماس را ناديده مي‌گيرد. پس عجيب نيست اگر امروز غرب را سرزمين وارونه‌ها بخوانيم که حرف و عمل حکمرانانش پارادوکسي شديد و باورنکردني را در اذهان مي‌دهد. 

جنبش دانشجويان عدالت‌خواه استان مرکزي معتقدند : بي‌شک آنچه امروز در مورد فعاليت‌هاي هسته‌ ای صلح‌آميز ايران مطرح مي‌شود در راستاي همين تناقض‌گويي‌هاي سران استکبار قابل ارزيابي است. اکنون بيش از دو سال از صبر ملت ايران در مقابل زياده‌خواهي‌هاي اين افزون‌طلبان بي‌شرم مي‌گذرد. 

تاکنون اگر صبري بوده به اين دليل است که اميد بود تا شايد با زبان ديپلماسي و مذاکره به اين آقايان حالي مي‌کرديم که ما نه به دنبال سلاح هسته ای هستيم نه نگران واکنش غرب در مورد آنچه در کشورمان انجام مي‌دهيم. اما با گذشت بيش از دو سال گفت‌وگو و اعتمادسازي به يقين رسيده‌ايم که در دنيايي که غرب ساخته و قانون جنگلي که بر آن حکمفرما کرده، تنها زبان زور و تهديد است که براي آنان قابل فهم و مورد پذيرش است. 

در ادامه‌ اين بيانيه آمده است: امروز ملت انقلابي ايران که زخم دشنه‌هاي آشکار و پنهان غرب و شرق را همچنان بر بدن دارد، آماده يک رويارويي و زورآزمايي همه جانبه است تا نشان دهد که هنگام عمل مرد کارزار است. ملت ايران که براي سربلندي و آزادي امروز خود ده‌ها هزار نفر از جوانانش را تقديم کرده، آماده است تا بار ديگر براي حفظ حقوق حقه خود به هماوردي نفس‌گير دست يازد تا نشان دهد که تا کجا در راه حق ايستادگي خواهد کرد. 

جنبش دانشجويان عدالت‌خواه استان مرکزي در ادامه مي‌افزايد: بي‌گمان هتاکي‌هاي هماهنگ برخي از مطبوعات غربي در اهانت به ساحت مقدس پيامبر اكرم (ص)، نشانه‌ي اوج استيصال و ناتواني غرب ماده‌ زده در مقابله با جنبش عظيم اسلامي و زمين‌گير شدن در عراق، فلسطين، افغانستان و مصر و ... است. حرکتي که در آينده نزديک غرب بايد منتظر ثمرات بيشتر آن باشد، دير نيست. چرا که اسلام تمام قله‌هاي رفيع دنيا را فتح مي‌کند. در چنين شرايطي ملت ايران و جنبش دانشجويي سرزمين مردان مرد برا با شوراي امنيت مواجه سازد، بايد منتظر عواقب تلخ آن نيز باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین