کد خبر: ۴۰۱۲۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶

واکنش یک نماینده به اظهارات توهین‌آمیز مداح مشهور در صداوسیما

عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که متاسفانه صدا و سیما در پخش برنامه‌هایی که در آن اشتباهی رخ می‌دهد،‌ حتی توضیح نداده و عذرخواهی نمی‌کند،‌ گفت: به نظر می‌رسد صدا و سیما باید نسبت به توهینی که انجام شده واکنش نشان داده و جوابگو باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا  با اشاره به توهینی که از سوی یک مداح مشهور اخیرا در یکی از برنامه‌های صدا و سیما به ائمه واکنش یک نماینده به اظهارات توهین‌آمیز مداح مشهور در صداوسیما(ع) شده بود اظهار کرد: نه فقط این‌ مورد،‌ بلکه موارد زیادی بوده که به دلیل بی‌دقتی شاهد چنین اتفاقاتی در برنامه‌های صدا و سیما بودیم که پس از آن نیز حتی عذرخواهی انجام نشده است.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر این که متاسفانه صدا و سیما در پخش برنامه‌ها دقت نمی‌کند، گفت: روحانیون یا کارشناسانی که به برنامه‌های تلویزیونی دعوت می‌شوند نیز باید دقت لازم را داشته باشند؛ در حالی که متاسفانه پس از پخش این برنام‌ ‌ها نه توضیحی داده می‌شود و نه عذرخواهی می‌کنند که این مساله اثر بدی روی مخاطب می‌گذارد .

وی گفت: توهین اخیر به ساحت امام حسین (ع) نشان از این دارد که نظارتی دقیق انجام نمی‌شود.

این عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان این که باید نظارت بیشتری بر روی برنامه‌ها وجود داشته باشد، ‌بیان کرد: متاسفانه به دلیل ضعف مدیریتی یا عدم کنترل و دقت، نظارت بیشتری انجام نمی‌شود.

این عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: جایگاه رسانه ملی،‌ با سایر رسانه‌ها تفاوت دارد و مردم توقع بیشتری از رسانه ملی دارند.

ذوالقدر گفت: اگر این برنامه به صورت زنده نبوده که مساله‌ای بدتر است و باید دست اندر کاران برنامه جوابگو باشند ؛ ضمن این که صداو سیما هم باید عکس العمل نشان دهد.

وی با بیان این که اگر برنامه از قبل ضبط شده چرا در هنگام پخش نظارت و کنترلی صورت نگرفته است؟ افزود: قطعا اعضای ناظر مجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما و همچنین کمیسیون فرهنگی مجلس در اولین جلسه کاری مجلس به این مساله می‌پردازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
0
0
فحاش مشهور
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
0
0
الان یک مداح زورش بیشتر از نماینده مجلسه
به حال این مملکت باید زارزار گریست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
0
0
سركار خانم ذوالقدر اگر مداح فش نداد بايد شك كرد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین