کد خبر: ۴۰۱۳۱
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۳:۱۹

تاکید جام بر مقابله با زورگویان

آفتاب‌‌نیوز : ر بیانیه جام مواضع این گروه درباره دهه فجر، انقلاب اسلامی و محرم، وحدت ملی، تکنولوژی هسته ای، انتخابات در فلسطین و توهین به مقدسات اسلام تشریح شده است.
در بخش تکنولوژی هسته ای آمده است:
ملت ایران با تهدیدات شیطانی دشمنان عقب نشینی نخواهد کرد و برحقوق مسلم خود پافشاری می کند.
در این بیانیه آمده است: امروز امریکا و سه کشور اروپایی در مقابل جمهوری اسلامی ایران نقش شیطان را ایفا می کنند. در فرهنگ قرآن ماموریت شیطان این است که مومنین را تهدید می کند که اگر به حرف گوش ندهند دچار فقر می شوند و دقیقاامروز هم امریکا و سه کشور اروپایی نیز ملت ایران را تهدید می کنند که اگر از آنها اطاعت نکنند اوضاع اقتصادی ما وخیم خواهد بود.
این بیانیه تصریح کرد: اگر به تهدیدات شیاطین اعتنا نکنیم نه تنها دچار فقر نمی شویم بلکه راه انحراف نیز بسته می شود.
در این بیانیه آمده است: تهدیدات امروز امریکا و سه کشور اروپایی همانند شیطان تهی و بی محتواست، وضع امروز ایران با زمان پیروزی انقلاب اسلامی قابل قیاس نیست. امریکا و اروپا می دانند که ایجاد مزاحمت برای جمهوری اسلامی ایران به نفع آنها نخواهد برد.
جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرده است: در مقابل تهدیدات امریکا و سه کشور اروپایی جمهوری اسلامی ایران باید همکاری های داوطلبانه خود را قطع کند.
این بیانیه می افزاید: وقتی عده ای زورگو می خواهد از نهادهای بین المللی به عنوان ابزار برای رسیدن به اهداف خود استفاده کرده و قراردادهای بین المللی را بی خاصیت کنند باید در ادامه عضویت در پیمان ان.پی.تی تجدید نظر کرده و به راه خود ادامه دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین