کد خبر: ۴۰۱۴۲۹
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

حضور روحانی در شهر ری

رئیس جمهور به منظور شرکت در مراسم عاشورای حسینی در حرم حضرت‌عبدالعظیم حسنی(ع) حضور یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
رئیس جمهوری در روز عاشورای حسینی با حضور در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) به جمع عزاداران حسینی پیوست و با ایشان همنوا شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن روحانی روز چهارشنبه در کنار دسته ها و هیات های مذهبی که برای عرض تسلیت به محضر حضرت ولیعصر(عج) و محدث عظیم الشان به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) مشرف می شوند حاضر شد و به عزاداری پرداخت.
 
 
 حضور روحانی در شهر ری
آیت الله محمد محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری، سید حسین هاشمی استاندار تهران و هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، روحانی را همراهی می کنند.
 
همزمان با عاشورای حسین(ع) خیل عظیم سوگواران امام حسین(ع) و قهرمانان حماسه تاریخ ساز کربلا در قالب دسته های عزاداری و سینه زنی با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) درغم جانگداز سید و سالار شهیدان(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) و شهدای دشت کربلا به سوگواری می پردازند.
 
دسته ها و هیات های سینه زنی و زنجیرزنی از اقشار مختلف مردم از سراسر استان تهران در حالی که جامه های سیاه بر تن داشته و بیرق عزا برافراشته اند با حضور در این مکان مقدس این مصیبت اعظم را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و سید الکریم(ع) تسلیت گفته و با زدن بر سر و سینه خویش، بر مظلومیت شهدای کربلا اشک ماتم می ریزند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین