کد خبر: ۴۰۱۴۹۵
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶

2 کشته و 2 مجروح در تصادف مرگبار پژو 405 با پراید

رئیس پلیس راه استان خراسان شمالی گفت: در تصادف پژو 405 با پراید در محور فرعی مایوان شهرستان فاروج دو تن کشته و دونفر مجروح شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ 'علیرضا حسین زاده' رئیس پلیس راه استان خراسان شمالی اظهارکرد: ساعت 18 روز گذشته (بیستم مهرماه) یک دستگاه سواری پژو در کیلومتر سه محور فرعی 'مایوان' شهرستان فاروج با یک دستگاه سواری پراید برخورد کرده که مأموران پلیس راه شیروان در محل حادثه حاضر شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در این سانحه مرگبار، دو نفر (یک مرد 60 ساله و یک خانم 70 ساله) از سرنشینان سواری پراید به علت شدت جراحات وارده ناشی از تصادف در دم فوت کردند.
رئیس پلیس راه استان خراسان شمالی همچنین تصریح کرد: در این سانحه راننده سواری پراید و یک نفر از سرنشینان خودروی پژو 405 نیز بشدت مجروح شده که به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان شیروان منتقل شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ'حسین زاده' تاکید کرد: کارشناسان پلیس راه شیروان علت اصلی این سانحه را بی احتیاطی از جانب راننده سواری پژو 405 به علت انحراف به چپ نسبت به خودروی پراید مقصر اعلام کردند.

***کشف 19 کیلوگرم تریاک در گرمه 
فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از کشف 19 کیلو و 375 گرم موادمخدر از نوع تریاک و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد. 

سرهنگ 'محمد حدادیان' گفت: در پی گزارش رسیده مبنی بر اینکه فردی با همکاری قاچاقچیان استان، قصد انتقال موادمخدر از استان کرمان به خراسان شمالی را دارند، بلافاصله موضوع در دستورکار پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از یک ماه کار اطلاعاتی و فنی مشخص شد، قاچاقچیان قصد دارند با یک دستگاه خودروی پراید مقادیر زیادی موادمخدر تریاک را از کرمان وارد استان خراسان شمالی کنند که چند اکیپ از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان گرمه به ابتدای حوزه استحفاظی از سمت سمنان اعزام و اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از شناسایی خودروی حامل موادمخدر، ماموران قصد متوقف کردن آن را داشته که راننده اقدام به حرکات زیگ زاگ و مارپیچ کرده که در نهایت پس از تیراندازی ماموران، خودرو در یکی از خیابان های شهر گرمه متوقف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گرمه همچنین تصریح کرد: پس از متوقف شدن خودرو، دو نفر متهم پیاده و اقدام به فرار کردند که در نهایت یکی از متهمان به نام «ع.ی» توسط ماموران دستگیر و متهم دیگر از محل متواری شد.

سرهنگ حدادیان خاطرنشان کرد: در بازرسی از زیر صندلی خودروی پراید مقدار 19 کیلو و 375 گرم موادمخدر از نوع تریاک که درون یک کوله انفرادی جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

***کشف 67 اسکناس جعلی از پاتوق معتادان در بجنورد 
فرمانده انتظامی بجنورد از کشف 67 اسکناس جعلی یکصد هزار ریالی از یک پاتوق معتادان در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ 'علی پاکدل' گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاک سازی نقاط آلوده و پاتوق های معتادان با تشکیل چند اکیپ در سطح شهر به اجرا گذاشته شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران انتظامی حین اجرای این طرح موفق شدند در بازرسی از پاتوق یک معتاد، تعداد 67 اسکناس جعلی یکصد هزار ریالی و 25 گرم موادمخدر را کشف و ضبط کنند.
فرمانده انتظامی بجنورد خاطرنشان کرد: طرح پاکسازی نقاط آلوده به طور مستمر و دائمی در سطح شهرستان اجرا و با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و دایرکنندگان مکان های آلوده برخورد جدی صورت می گیرد.

***کشف چهار هزار و 600 نخ سیگار قاچاق در'شیروان' 
فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از کشف چهار هزار و 600 نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ'مسعود وحیدی' گفت: در اجرای طرح پاکسازی اطراف مدارس اکیپی از پلیس اطلاعات و امنیت و پلیس مبارزه با مواد مخدر به مغاز های اطراف مدارس اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در بازرسی از مغازهای اطراف مدارس ماموران اطلاعات و امنیت این شهرستان موفق به کشف چهار هزار و 600 نخ سیگار قاچاق شدند. 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران مبارزه با موادمخدر نیز در این ماموریت 65 بسته به مقدار 65 گرم مواد مخدر سنتی و 95 قرص ترامادول کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با اشاره به اینکه در این راستا دو متهم دستگیر شدند، افزود: پس از تشکیل پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ وحیدی در ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب شهروندان با پلیس و تأکید بر جدیت و قاطعیت پلیس، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرمجاز توسط افراد فرصت طلب و سودجو، در اسرع وقت از طریق تلفن110 به پلیس اطلاع دهند تا بدون فوت وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین