کد خبر: ۴۰۱۷۵
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۸۴ - ۰۹:۵۵

رئیس ستاد مشترک ارتش:در مقابل فشارها سر تسلیم فرود نمی آوریم

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش "خبرگزاری آفتاب" به نقل از روابط عمومی ستاد مشترک ارتش، صبحگاه مشترک یگانهای مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت دهه مبارک فجر، صبح امروز همزمان در تهران و یگانهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور برگزار شد. 

در این مراسم امیر سرتیپ موسوی رییس ستاد مشترک ارتش طی سخنانی گفت: ملت ایران با الهام از نهضت بزرگ عاشورا و سیره شهدای کربلا برای پیروزی انقلاب اسلامی قیام نموده تا وارد عرصه مبارزه شده و با همین رویکرد به هدف خود رسیدند. 

امیر موسوی ادامه داد، امام (ره) سیره و روش حسینی و عاشورایی را برای انقلاب در پیش گرفتند و آن را ادامه دادند.
رئیس ستاد مشترک تاکید کرد: پیامها، بیانات و موضع گیریهای حضرت امام از خرداد 42 تا بهمن 57 همگی برخاسته از نهضت عاشورا بود و شعارهای انقلاب نیز همه عاشورایی و حسینی بودند. 

امیر سرتیپ موسوی افزود: روح بلند، ملکوتی، انسان ساز، زنده کننده و بیدار کننده حضرت امام، آنچنان در عمق جان ملت نفوذ کرد که تا قیامت آنها را در مقابل هر ستم، زورگوئی و استکبار بیمه کرده است. 

وی افزود: درسی که امام (ره) به ملت ایران داد درس مقاومت، ایثار و فداکاری بود و این درس همه متجاوزان را از تعدی به خاک کشورمان پشیمان و نادم خواهد کرد.
وی با اشاره به زیاده خواهی قدرتهای زورگو که در راس آنها آمریکای جنایتکار، اسرائیل غاصب و انگلیس قرار دارند، گفت: به نظر می رسد قدرتهای استکباری که قصد تحمیل سلطه را به ما دارند از ناکامی ها و شکست های پی در پی خود درس نگرفته و شکست توطئه های خود در سالهای آغازین انقلاب و جنگ تحمیلی را فراموش کرده اند. 

رئیس ستاد مشترک ارتش ادامه داد: دشمنان می خواهند ملت آزمایش شده ما را دوباره بیازمایند و مطمئنا ملت ما در این آزمون به آنان پاسخی دندان شکن خواهد داد. 

امیر سرتیپ موسوی در خاتمه گفت: راه مقاومت و کوتاه نیامدن در برابر ظلم راهی است که امام با الهام از حماسه خونین کربلا شروع کرد و رهبر انقلاب نیز ادامه دهنده آن هستند و به خواست خداوند ملت ما این بار نیز مستکبران را با ذلت، ناکامی و شکست مواجه خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین