کد خبر: ۴۰۱۸۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷

شکل جدید انتقاد از تیم‌ملی آغاز شد

پس از موفقیت‌های تیم کی‌روش این روزها دیگر کسی به خاطر نتیجه نگرفتن به تیم‌ملی انتقادی ندارد و شکل انتقادات فرق کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
با پیروزی تیم ملی ایران مقابل کره باز هم افرادی بودند که به کی‌روش انتقاد داشتند. مربی‌هایی مثل حسین فرکی، صمد مرفاوی، برانکو و... کسانی بودند که در نشست‌های مطبوعاتی پیش از بازی‌های لیگ به تعطیلات زیاد لیگ انتقاد داشتند.

این موج جدید انتقاد از تیم ملی در حالی شکل می گیرد که مثلا مربی ای مثل برانکو  که بیشترین انتقادات را داشته است، در تیم ملی 5 بازیکنش فیکس بودند و در اوج آمادگی به اردوی پرسپولیس برگشتند. این مساله به نسبت دیگر تیم ها که در دوران افت به سر می برند یک حسن بزرگ است.

به گزارش خبرآنلاین؛ از طرف دیگر تعطیلات لیگ به خاطر تیم ملی یک اتفاق معمول است. در این دوره از بازی ها این تعطیلات بیشتر به چشم می آید چون تاریخ های فیفا از تک بازی به دو بازی به فاصله یک هفته تغییر کرده و با این تغییر، لیگ های کره و ژاپن هم که در مرحله حساسی به سر می برند، در هر مرحله از بازی های مقدماتی جام جهانی حداقل ده روز تعطیلی دارند و لیگ ایران با دو هفته تعطیلی تنها سه یا چهار روز بیش از لیگ های دیگر تعطیل می شود آن هم به دلیل شرایط خاص و ویژه لیگ ایران و نوع بدنسازی و آماده‌سازی متفاوت کارلوس کی‌روش است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
0
1
اگر ملاحظه کرده باشید مربی معروف کره آقای اشتلیگه نیز در پاسخ به منتقدان خود در کره به نکته ای اشاره نموده است که اقای کی روش اعتقاد دارد وآن آماده نبودن بازیکنان در لیگ میباشد.
نتیجه تفکرات کی روش است:
1) که اکنون تیم ایران در سطح دنیا در حال بهبود رتبه است.
2)تیم اول زیر گروه خود است.
3) افتخار و شادی از این بابت در مردم وجود دارد.
افرادی که معترضد باید آمادگی داشته باشند و با این موضوع که برای تیم ملی مهم است کنار بیایند.
5) اکثر منتقدان در یک گروه فکری میباشند. (برانکو، و.....)
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
0
0
اکثر اینها غر زن هستند نه منتقد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین