کد خبر: ۴۰۲۲۴۸
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵

دو نماینده از پاسخ‌های وزیر نیرو قانع نشدند

وزیر نیرو به سوالات امیرآبادی و نعمتی نمایندگان قم و تهران در جلسه کمیسیون انرژی پاسخ داد اما آن‌ها از پاسخ‌های وی قانع نشده و سوال به صحن علنی مجلس ارجاع شد.
آفتاب‌‌نیوز :
اسدالله قره‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حضور وزیر نیرو  و معاونان وی در جلسه کمیسیون انرژی گفت: افزایش همکاری‌های وزارت نیرو با کمیسیون انرژی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی بود که مطرح شد و علی‌رغم اینکه این وزارتخانه با کمیسیون کشاورزی نیز در ارتباط است اما بخش زیادی از فعالیت‌های آن با کمیسیون انرژی مرتبط است.

سخنگوی کمیسیون انرژی همچنین اظهار کرد: امیرآبادی نماینده قم در مورد افزایش حق انشعاب و همچنین سرمایه‌گذاری که توسط مردم برای ترانس‌ها انجام شده است سوال کرد که وزیر هم توضیحاتی را در این زمینه ارائه کرد اما نهایتا این نماینده سوال‌کننده از پاسخ‌های وی قانع نشد.

این عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس در ادامه بیان کرد: بهروز نعمتی نماینده مردم تهران نیز در مورد قراردادهای یونیک اینترنشنال ترکیه از وزیر نیرو پاسخ خواست و اینکه چرا تاکنون مناقصه برگزار نشده و یا چرا از بخش‌های خصوصی داخلی استفاده نمی‌شود.

قره‌خانی افزود: با توجه به اینکه در زمینه نفت اقدامات انجام شده تا به حال نتیجه داشته است اما در حوزه نیرو هنوز اقدامی دیده نشده است و وزیر نیرو نیز در خصوص بهره‌وری توضیحاتی را ارائه کرد اما با توجه به ابهام‌هایی که نماینده سوال‌کننده معتقد بود وجود دارد و قوانینی که در این زمینه تدوین شده است پاسخ‌های وزیر از سوی این نماینده قانع‌کننده نبود.

سخنگوی کمیسیون انرژی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نمایندگان سوال‌کننده قانع نشدند گزارش سوال مربوطه به صحن علنی مجلس ارجاع می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین