کد خبر: ۴۰۲۶۶۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶

نتایج تکمیل ظرفیت دکتری آزاد اعلام شد

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی سال 1395 این دانشگاه در ساعت 19 امروز سه‌شنبه 27 مهر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : دکتر فرهاد حسین زاده لطفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار داشت: نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی سال 1395 – دانشگاه آزاد اسلامی سه شنبه از ساعت 19 در سایت azmoon.com قابل دسترسی خواهد بود.

وی در ادامه گفت: نتایج قبولی اعلام شده در تکمیل ظرفیت یک پذیرش جدید بوده و به منزله از بین رفتن قبولی قبلی نیست، بلکه داوطلب پذیرفته شده مختار است بین این پذیرش و پذیرش اصلی خود هرکدام را که ترجیح داد، انتخاب کرده و در واحد مورد نظر ثبت نام کند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حسین زاده لطفی درباره اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 1395 (کارشناسی پیوسته و دکترای حرفه ای) بیان کرد: این نتایج نیز تا پایان هفته جاری اعلام خواهد شد.
به گفته معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج نهایی آزمون دکترای تخصصی واحدهای بین الملل و برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی نیز عصر سه شنبه 27 مهرماه از طریق سامانه azmoon.net اعلام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین