کد خبر: ۴۰۲۶۷۴
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵

رونالدو: دوست دارم کوتینیو را در رئال مادرید ببینم

رونالدو از کوتینیو به عنوان بازیکنی نام برد که دوست دارد در رئال مادرید او را ببیند.
آفتاب‌‌نیوز :
رونالدو نازاریو دالیما با حضور در یک برنامه رادیویی پاسخ گوی سوالات خبرنگاران بود و در پاسخ به این سوال که دوست دارد چه بازیکنی به رئال مادرید بپیوندد گفت: من خیلی دوست دارم که کوتینیو را در رئال مادرید ببینم. او بازیکن بزرگ و باکیفیتی است و دوست دارم او را در رئال ببینم.

رونالدو درباره انتخاب به عنوان بهترین بازیکن جهان گفت: خب این‌ها هر سه بهترین بازیکنان جهان هستند. من حتی به این سه بازیکن می‌خواهم یک بازیکن دیگر اضافه کنم و آن لوئیز سوارس است که بسیار خوب بازی می‌کند. این سوالی که شما کردید شایع‌ترین سوالی بوده که در این چند سال اخیر مطرح شده، نمی‌دانم آیا فقط از من این سوال مدام می‌شود و یا بقیه هم اینقدر به این سوال جواب داده‌اند. ما همه باید بدانیم که این بازیکنان با تفاوت جزئی که دارند همه بهترین‌های جهان هستند. انتخاب یک بازیکن خیلی خیلی سخت است اما اگر از من بخواهید یکی را انتخاب کنم، کریستیانو رونالدو را انتخاب می‌کنم اما نمی‌توانید فراموش کنید مسی و نیمار چقدر خوب هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از گلوبو، رونالدو از 2002 تا 2007 در رئال مادرید بازی کرد. به دلیل مشکلات بدنی که داشت، از این تیم جدا شد. البته خیلی‌ها اختلاف او با کاپلو را دلیل جدایی رونالدو از رئال دانستند به همین خاطر خرگوش چاق فوتبال جهان به طعنه و با حالت شوخی گفت: کاپلو مربی بی‌دانشی است و گرنه در رئال می‌ماندند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین