کد خبر: ۴۰۲۸۱۴
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳

دستگیری دکتر قلابی در همدان

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار و دکتر قلابی در همدان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا زارعی در تشریح جزئیات این خبر گفت: فرد شاکی در تحقیقات اولیه اظهار کرد با کلاهبردار در تلگرام آشنا شده و پس از چند ماه ارتباط تلفنی و جلب اعتماد وی به همدان مراجعه و با هم ملاقات کرده‌اند.

وی ادامه داد: مجرم در حین ملاقات تعدادی کپی اسناد به شاکی نشان داده که سربرگ آن نام یک دکتر که مدیرعامل یک شرکت بوده، درج شده و شاکی نیز کارت بانکی خود را که حاوی 86 میلیون تومان بوده برای سرمایه‌گذاری به وی داده و هیچ مدرکی از او نگرفته بود.

وی با بیان اینکه شاکی اظهار می‌کند بعد از ارائه پول به وی تماس خود را با شاکی قطع و دیگر تلفن همراه خود را خاموش کرده بود، عنوان کرد: در این رابطه پس از تحقیق از شاکی با استعلام از اداره ثبت شرکت‌ها مشخص شد شرکتی با نام مذکور وجود خارجی ندارد.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان افزود: شماره تلفن متهم استعلام شده نشان می‌دهد که متلعق به فردی به هویت معلوم  بود و با توجه به تحقیقات گسترده آدرس متهم در شهرستان میاندواب شناسایی و با اخذ نیابت قضایی متهم در آدرس مذکور دستگیر و مشخص شد دارای مدرک سیکل بوده و با جعل عنوان دکتر اقدام به کلاهبرداری از شاکی کرده است.

وی در پایان گفت: در این رابطه پس از تکمیل تحقیقات متهم با قرار وثیقه روانه زندان شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین