کد خبر: ۴۰۲۹۱
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۴:۰۴

دستیار آری هان چهارشنبه می آید

آفتاب‌‌نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مطلب افزود : یونگ  هیچگونه دخالتی بر کار کادر فنی نخواهد داشت و با نظارت بر امور و کسب اطلاعات لازم ، انجام وظیفه خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد : یونگ پس از آمدن آری هان ، کارش را بهمراه سرمربی رسماً آغاز خواهد کرد. وی در باره وضعیت کادرفنی گفت : محمود خوردبین و حمید استیلی به فعالیت خود ادامه خواهند داد و ناصرابراهیمی به عنوان مشاور فعالیت خواهد کرد و کادرفنی ازنظرات این مربی سود خواهد برد . 

درخصوص سایرمربیان ، بزودی تصمیم گیری خواهد شد .البته ابراهیمی می تواند با هرتیمی که تمایل داشته باشد قرارداد منعقد کند اما یقیناً از تجارب او استفاده خواهد شد.

انصاری فرد درباره جلسه امروزخود با ناصر ابراهیمی گفت : جلسه خوبی بود و هماهنگی های لازم با ایشان صورت گرفت و مقرر شد کادرفنی تا پیش ازآمدن آری هان کارش را با قدرت پیگیری کند.

وی افزود: حتماً کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس با آری هان جلسه هماهنگی خواهد داشت و دراین زمینه ، برنامه ریزیهای لازم صورت گرفته است .

مدیرعامل پرسپولیس درباره استخدام بازیکنان جدید گفت: منتظر می مانیم تا این حرکت با نظر آری هان انجام شود. باشگاه گزینه هایی مد نظر دارد که با نظر سرمربی هلندی اینکاررا صورت خواهیم داد تا باقدرت بیشتر درجام حذفی شرکت کنیم .

انصاریفرد درباره پرداخت بدهی طلبکاران گفت: بخشی ازبدهی وینگو بگوویچ و دوبازیکن پانامایی پرداخت می شودو دراین خصوص باآنها هماهنگی شده است . طلب سایر افراد نیز به زودی به آنان داده خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین