کد خبر: ۴۰۳۱۶۰
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱

کاظمی: در دو بازی با اشتباهات داوری روبه‌رو شدیم/ویسی: با تمرکز عمل کردیم و سه امتیاز را گرفتیم

سرمربیان تیم‌های سپاهان و سیاه‌جامگان در نشست خبری پس از بازی حاضر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
 فرهاد کاظمی و عبدالله ویسی که سالها به عنوان سرمربی و شاگرد در تیم سپاهان در کنار هم بودند، امروز به عنوان سرمربی دو تیم رقیب رودرروی هم قرار گرفتند. پس از پایان این دیدار که با شکست تیم سیاه جامگان همراه بود، فرهاد کاظمی از داوری گلایه داشت.

کاظمی در این نشست با بیان اینکه بازی از دست ما خارج شد و این به دلیل شرایط خاص داوری بود، گفت: در این بازی 3 پنالتی برای ما شکل گرفت که داور از آنها چشم‌پوشی کرد و امیدوارم آقای ممبینی این صحنه‌ها را ببیند و در رابطه با آنها قضاوت کند.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: بازیکن تیم ما را علنی هل می‌دهند و داور می‌بیند، دیگر نمی‌توانیم صحبت کنیم و امیدواریم عدالت در فوتبال رعایت شود؛ در بازی مقابل استقلال هم داور یک پنالتی آشکار برای ما نگرفت و در 2 بازی است که داور به ضرر ما عمل می‌کند.

فرهاد کاظمی در ادامه گفت: این بازی آن چیزی بود که ما از بازیکنانمان انتظار داشتیم. من در این 16 ماه که در دوران سرمربیگری سیاه‌جامگان بودم سخت‌ترین دوران مربیگری خود را گذراندم.

سرمربی تیم سیاه جامگان در ادامه با اشاره به مشکلات مالی تیم سیاه جامگان گفت: تا زمانی که بازیکنان از نظر ذهنی آماده نباشند نمی‌توانم فکر خودم را به آنها القاء کنم. ای کاش آقای تاج و حسن‌زاده هم مثل فدراسیون والیبال تصمیم می گرفتند و اجازه ورود تیم‌هایی که از نظر مالی مشکل دارند به مسابقات ندهند و جلو بازی آنها را بگیرند. چند تیم هستند که از نظر مالی مشکل دارند و بهتر است در لیگ برتر به خاطر شرایط مالی بازی نکنند.

کاظمی گفت: من در این تیم ایستادگی کرده‌ام و تمام تلاش خود را برای مردم مشهد انجام می‌دهم و کل باختها تقصیر من است.

او همچنین در ادامه درباره صحبت‌هایی که در خصوص استعفای وی در چند روز گذشته مطرح شده است، گفت: من قصد رفتن از این تیم داشتم و امروز هم به خاطر بازیکنانم آمدم و در این شرایط هم در اوج بی‌معرفتی است که بخواهم بروم.

به گزارش خبرآنلاین؛سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان ادامه داد: من چند دیدار قبل باید می‌رفتم و در حال حاضر نیز با بازیکنانم به یک خرد جمعی می‌رسیم و در مورد رفتن یا ماندنم تصمیم‌گیری خواهم کرد؛ بنده دین خود را به این تیم ادا کرده‌ام.

کاظمی درباره خداحافظی محرم نویدکیا از تیم سپاهان گفت: محرم بزرگترین هافبکی بود که در ایران به حقش نرسید، او کسی بود که به شهر و تیم خود عِرق و تعصب داشت و از لحاظ اخلاقی یکی از بهترین بازیکنان ایران بود و اگر محرم در تیم ما بود تیم ما اول جدول بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان هم در این نشست گفت: با توجه به شرایطی که تیم ما در این دیدار داشت بازیکنان ما با تمرکز عمل کردند و توانستیم ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.

عبدالله ویسی گفت: با توجه به شرایطی که تیم ما در این دیدار داشت بازیکنان با تمام وجود پای به میدان گذاشتند و توانستیم با تمرکز پس از 2 شکست 3 امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.

او در ادامه گفت: این پیروزی را به هواداران واقعی سپاهان تبریک می‌گویم و امیدواریم با این برد به روزهای خوبمان برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه با این برد استرس بر تیم ما کمتر شده بود، گفت: تیم ما از نظر روحی و روانی در دیدار امروز بهتر عمل کرد و امیدواریم با پیروزی در بازی‌های آینده شرایطمان روز‌به‌روز بهتر شود.

ویسی در ادامه گفت: زمانی که بازیکن سپاهان بودم و فرهاد کاظمی سرمربیگری این تیم را به عهده داشت در لیست وی جایی نداشتم و نظر او برای من قابل احترام است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با صحبت‌هایی که پس از دیدار با ذوب‌آهن درباره محرم نویدکیا داشت، گفت: پس از دیدار با ذوب‌آهن صحبت‌هایی درباره محرم نویدکیا انجام دادم اما متأسفانه برخی از رسانه‌ها آن صحبت‌ها اشتباه انتقال دادند. علت باختمان مقابل ذوب‌آهن را خداحافظی محرم نویدکیا بدانم.

ویسی در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره داوری در این دیدار چیست، گفت: چه زمانی که ببازیم و چه زمانی که پیروز شویم در رابطه با داوری هیچ صحبتی نمی‌کنم و ممکن است هر داوری در هر بازی ممکن اشتباهی داشته باشد و این اشتباهات برای هر 2 تیم رخ می‌دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین