کد خبر: ۴۰۳۹۵
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۲:۵۵

علي پروين یک هوادار عاشق پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز : وی افزود : پس از باخت مقابل فولاد رفتم خانه و تا امروز بيرون نيامدم، كسي مرا پيدا نكرد كه بخواهد با من صحبت كند و چنين مطالبي را از قولم بنويسد. من راجع به اين مسائل اصلاً با كسي صحبت نكرده‌ام.

وي ادامه داد: درحدود دو ساعت با انصاري‌فرد صحبت كردم و همه چيز به خير و خوشي گذشت. اختلافي بين ما وجود نداشت زيرا انصاري‌فرد از جنس فوتبال است و در حال حاضر تلاش زيادي انجام مي‌دهد تا مشكلات مالي پرسپوليس را حل كند. 

سرمربي پرسپوليس در مورد‌ آري هان تصريح كرد: او يك مربي اسمي و جزو مربيان خوب دنياست. آري هان شكل يك هندوانه در بسته است و بايد به يك شكل، با جو فوتبال ايران كنار بيايد. اميد وارم بتواند نتيجه بگيرد و به پرسپوليس كمك كند. 

وي افزود: مطمئناً اگر آري هان نتيجه بگيرد هيچكس جرأت نخواهد داشت، او را زير سؤال ببرد. اما اگر نتيجه نگيرد طبق قانون حرفه‌اي فوتبال بركنار خواهد شد. ما بايد مثل كشورهاي عربي باشيم و هر مربي كه نتيجه نگرفت به سرعت كنار بگذاريم. 

پروين همچنين تأكيد كرد: از امروز با هيچكس صحبت نمي‌كنم، هر جا كه مصاحبه‌اي از من چاپ شود، دروغ محض خواهد بود، اگر حرفي داشته باشم مي‌روم باشگاه و آنجا صحت مي‌كنم. 

وي ادامه داد: صبح پيشنهادي از يك باشگاه داشتم، نپرسيد كدام باشگاه زيرا نمي‌گويم اما يك چك سفيد امضا جلوي من گذاشتند تا به آنجا بروم. اما اگر نصف ايران را هم به من بدهند از پرسپوليس نمي‌روم؛ زيرا اين تيم را دوست دارم و عاشق آن هستم. 

سرمربي پرسپوليس در مورد قبول پست ريا ست سازمان فوتبال باشگاه گفت: پست نمي‌خواهم و بدون پست كار مي‌كنم.

وي در مورد شرح وظايف خود براي فعاليت در پرسپوليس افزود: بايد با انصاري‌فرد در اين مورد صحبت كنم. 

پروين همچنين در مورد صحبت‌هاي قبلي‌اش عليه آري هان اظهار داشت: دوست نداشتم روحيه بازيكنان تيم قبل از بازي با فولاد تضعيف شود و به همين دليل چنين صحبتي را مطرح كردم. 

وي همچنين در پاسخ به اين سؤال كه چرا به هواداران خط داده شد تا عكس آري هان را بسوزاند گفت: اصلاً از چنين اتفاقي خبر نداشتم، پنجشنبه رفتم بهشت زهرا(س) و پس از بازگشت متوجه چنين اتفاقي شدم. 

ضمن اينكه از اول گفته بودم مربي خارجي بيايد اما يك مربي درجه يك، مسؤوليت فني هم نمي‌گيرم و مثل يك هوادار در خدمت پرسپوليس خواهم بود. 

وي در مورد دستيار ايراني آري هان تصريح كرد: من از اين موضوع بي‌خبر هستم و هنوز تصميمي گرفته نشده بايد بنشينيم و صحبت كنيم تا اين مسأله به طور كامل مشخص شود. 

پروين در پايان خاطرنشان كرد: من با همه خبرنگاران رفيق هستم و آنها و مردم را دوست دارم و هيچ مشكلي با خبرنگاران ندارم.
ضمن اينكه اگر پرسپوليس ببازد با گريه به خانه مي‌روم و اگر پيروز شود مثل يك هوادار خوشحال خواهم شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین