کد خبر: ۴۰۴۲۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

داستان فصل هفتم «بازی تاج و تخت» لو رفت

در این تصاویر مشخص شده که بخش هایی از فیلمبرداری فصل هفتم این سریال در جزیره ای متعلق به ایالت باسک اسپانیا در حال فیلمبرداری است.
آفتاب‌‌نیوز : اکثر هنرمندان و منتقدین سریال "بازی تاج و تخت" را موفق ترین سریال سال های اخیر در امریکا می دانند و در تصدیق این ادعا به تازگی این مجموعه اکثر جوایز امی را از آن خود کرد.
 
پس از پایان فصل ششم این سریال، همه چشم ها منتظر شروع فیلمبرداری و پخش فصل هفتم و به گفته رسانه ها فصل آخر این سریال بود که یکی از جاسوسان سینمایی به تازگی عکس هایی از فیلمبرداری فصل هفتم را منتشر نموده است.

به گزارش میزان، در این تصاویر مشخص شده که بخش هایی از فیلمبرداری فصل هفتم این سریال در جزیره ای متعلق به ایالت باسک اسپانیا در حال فیلمبرداری است.
 
داستان فصل هفتم «بازی تاج و تخت» لو رفت

طبق عکس های منتشر شده مشخص است که امیلی کلارک در نقش "دَنریس" و کیت هرینگتون در نقش "جان اسپارو" باز هم در کنار یکدیگر و در فصل هفتم به ایفای نقش می پردازند.

بر اساس این عکس ها می توان حدس زد این دو شخصیت که در فصل دوم از یکدیگر جدا شده بودند در این فصل باز هم به یکدیگر می رسند. شاید ائتلاف آنها به سقوط "ملکه کرسی" یا "وایت واکر" منجر شود. به نظر می رسد "دنریس" در این فصل به دیدار "جان اسپارو" رفته و برای متحد شدن پیشنهاد می دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ماندانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
0
2
جان اسپارو?
اون جک اسپارو بود تو دزدان دریایی کارائیب.
اين عکسا اصلا چیزی رو لو نميدن. همه ی طرفدارا این برخورد و پیش بيني کرده بودن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین