کد خبر: ۴۰۴۴۵۷
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰

آزادی پسر 10ساله از دست آدم‌رباها در رفسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در استان کرمان گفت: پسر10 ساله که چهار روز پیش مقابل مدرسه ربوده شده بود، با تلاش ماموران انتظامی از دست آدم ربایان آزاد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ نصرالله عباسی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: یکی از شهروندان در تماس تلفنی ربوده شدن یک دانش آموز از مقابل مدرسه را به پلیس 110 گزارش داد و در این گزارش مردمی آمده که یک خودروی پژو 405 با زور و تهدید پسر بچه را سوار کرده است.

وی بیان کرد: پس از بررسی های اولیه کار بر روی این پرونده به طور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت و ماموران پس از حضور در صحنه جرم و انجام عملیات بی وقفه توانستند مخفیگاه این آدم ربایان را در شهرستان فهرج (شرق استان کرمان) شناسایی کنند.

وی گفت: با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان فهرج در یک عملیات غافلگیرانه یکی از اعضای باند آدم ربایان در مخفیگاهش دستگیر و دانش آموز ربوده شده نیز آزاد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان ادامه داد: در بازجویی از این متهم مشخص شد این آدم ربایی بر سر اختلاف مالی صورت گرفته است.

وی گفت: نوجوان 10 ساله طی عملیات 72 ساعته ماموران پلیس رفسنجان آزاد شد و سالم به آغوش خانواده اش بازگشت.

سرهنگ عباسی تصریح کرد: پلیس اجازه برهم زدن امنیت در جامعه را به اخلالگران نمی دهد و در صورت بر هم زدن نظم و امنیت با خاطیان برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

مرکز شهرستان رفسنجان در 110 کیلومتری شمال کرمان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین