کد خبر: ۴۰۴۶۰۹
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
امام جمعه بجنورد:

تریبون‌های نماز جمعه بصیرت‌افزایی می‌کنند به آن‌ها حمله نکنید

امام جمعه بجنورد گفت: به تریبون‌های نماز جمعه حمله نکنید آن‌ها بصیرت‌افزایی می‌کنند، چرا شما با نماز جمعه زاویه گرفته‌اید، نماز جمعه جای بیداری ملت است و به نفع شماست تا مردم آگاه باشند که بتوانند صبر و تحمل کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام والمسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» در نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به شهادت امام سجاد(ع) افزود: این امام بزرگوار مردم را از گفتن دورغ‌های بزرگ و کوچک نهی کرده است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: متأسفانه به‌عنوان مثال هم‌اکنون اگر فروشنده‌ای می خواهد کالایی را بفروشد برای فروش آن چندین دروغ نیز چاشنی کار می‌کند این در حالی است که سبک زندگی اسلامی از دروغ به دور است.

یعقوبی به روز 13 آبان نیز اشاره کرد و توضیح داد: دوباره مردم ایران در این روز با شکوه هرچه بیشتر در خیابان‌ها حاضر خواهند شد و با سر دادن شعارها انزجار خود را از استکبار نشان خواهند داد.

وی با بیان این‌که شماری از افراد همیشه مسائلی چون چرا باید شعارهای مرگ آمریکا را سر داد مطرح می‌کنند، اظهار کرد: قرآن کریم فرموده که نباید به کافران مستکبر اعتماد کرد، و چگونه در حال حاضر می‌توان به آمریکایی اعتماد کرد که کاندیداهای آن برای انتخابات چون گرگ به یکدیگر می‌پرند و در فساد اخلاقی و جنسی غرق هستند.

امام جمعه بجنورد با تأکید بر این‌که در قرآن کریم به استکبارستیزی به صراحت اشاره شده است، خاطرنشان کرد: قرآن کریم فرموده که پیامبران را برای دعوت مردم به بندگی خدا و مبارزه با طاغوت اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی فرستاده‌ایم.

وی تصریح کرد: استکبار از همان ابتدا وجود داشته و حضرت آدم نیز اولین ضربه‌ای که خورد از استکبار بوده است.

یعقوبی افزود: امروز در بهشت ولایت قرار داریم و باید مواظب باشیم تا از این بهشت خارج نشویم و به سوی جهنم طاغوت نرویم.

نماینده ولی فقیه بجنورد در ادامه به سخنرانی یکی از اساتید علوم سیاسی دانشگاه تهران در دانشگاه بجنورد طی هفته جاری اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخی پس از گذشت 37 سال از انقلاب هنوز نفهمیده‌اند که جهت انقلاب چه چیزی بوده است.

وی با اشاره به این‌که یکی از سخنان این استاد دانشگاه این بوده است که انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) به استکبار کاری نداشته است، خطاب به این استاد دانشگاه گفت: اگر شما یک مطالعه سطحی از سخنرانی‌های امام خمینی(ره) داشتید می‌فهمیدید که امام راحل در آن زمان منفورترین آدم روی زمین را رئیس‌جمهور آمریکا بیان کرده بودند.

یعقوبی افزود: مردم شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی را سر می‌دادند که این همان استکبارستیزی است.

وی به یکی دیگر از سخنان این استاد دانشگاه مبنی بر این‌که امام راحل با تسخیر لانه جاسوسی موافق نبودند اشاره کرد و ادامه داد: شما این حرف‌ها را از کجا می‌آورید و به خورد مردم می‌دهید، امام خمینی(ره) درباره 13 آبان گفته‌اند که 13 آبان انقلابی مهم‌تر از انقلاب اول است.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: ما هنوز زنده‌ایم و روشن‌گری خواهیم کرد و به امام راحل تهمت نزنید.

یعقوبی تصریح کرد: تریبون‌های نماز جمعه دشمن را ناراحت و دوستان را خوشحال می‌کند، تریبون نماز جمعه شهید داده و آن را زیر سئوال نبرید که آن نماینده ولایت است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین